Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Inkoopactie Type 2 Laadkabel 3x32A

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb hem bij mij al gemonteerd, ziet er nu zo uit:

type2_wall_mount_1.jpg


type2_wall_mount_2.jpg


Bedankt Loek!
 
@LuckyLuke
+1 wil er ook graag een hebben.. hoor wel waneer je tzt terug bent.. ditto hier geen haast mee.

Alvast dank!

Wxll
Jep, nog paar van liggen ik zet je (en alle die reeds gereageerd hebben) op mijn reminder lijst dan neem ik contact met je op zodra ik weer in het land ben.

- - - Updated - - -

Nu nog iets vinden om de OpenChargePort printje vn FuzzyLogic te combineren met de stekker dan zijn we helemaal voorzien.
Dacht er aan ding met wat krimpkous water dicht te maken en dan ergens subtiel tegen aan te plakken, of mischien kijken of we de laadkabel stekker nog wat ruimte in hebben om dat ding bij erin te zetten.

Hoop dat FuzzyLogic er nog een paar heeft liggen :tongue:
 
@LuckyLuke

Ff twee vragen:
1. Heb je de oranje 8 meter 3x32 al binnen?
2. Ik ga de kabel op grind neerleggen, maar er zullen kinderen overheen fietsen. Qua plek van de EV box tov. de auto kon dat niet anders. Maar iets overheen leggen denk ik? Stukje mantelbuis oid.? Suggesties?
 
@PeterSZ

Ik zou naar zoiets kijken als hier attached in het PDF documentje..:
View attachment 590 101 08 03.pdf

Of hieronder zie je ook nog wat voorbeelden, dan blijven de kinderen er ook niet achter steken..
http://www.seton.be/nl/kabelbescherming-kabelbescherming-grote-lengtes.html

02102-1-ALL.jpg


02102-3-ALL.jpg

Ik heb geen ervaring met deze winkels, ging beetje ter illustratie wat ik bedoelde met 'kabelgoot' hoop dat er wat tussen zit voor je...

Wxll

@LuckyLuke

Ff twee vragen:
1. Heb je de oranje 8 meter 3x32 al binnen?
2. Ik ga de kabel op grind neerleggen, maar er zullen kinderen overheen fietsen. Qua plek van de EV box tov. de auto kon dat niet anders. Maar iets overheen leggen denk ik? Stukje mantelbuis oid.? Suggesties?
 
@Wxll: staat genoteerd, ik neem rond het weekend contact op met je.
@PeterSZ: 8m 32A oranje komt half oktober binnen (Chinees) en begin november (Duits/Lapp)
Er zijn van die kabelgoot dingetjes die ze op markten en evenementen gebruiken daar kun je met een fiets of auto overheen zonder de kabel aan te raken, misschien daar eens naar zoeken?
 
@LuckyLuke

Ff twee vragen:
1. Heb je de oranje 8 meter 3x32 al binnen?
2. Ik ga de kabel op grind neerleggen, maar er zullen kinderen overheen fietsen. Qua plek van de EV box tov. de auto kon dat niet anders. Maar iets overheen leggen denk ik? Stukje mantelbuis oid.? Suggesties?

Als je de kabel altijd in de EV box laat zitten kun je ook de kabel onder het grind leggen en aan de andere kant zo'n kabelhouder voor een female type 2 plug monteren.
Lijkt me dat de kabel wel stevig genoeg is als er alleen fietsen overheen gaan.
 
Ben sinds een week de gelukkige bezitter van een Model S Signature Preformance, echter alleen in het bezit van de meegeleverde kabel voor thuisladen. Is er nog een 6 of 8 meter kabel 3 fasen 32 amp leverbaar? Wat is de prijs? Ik kan de kabel zelf in Eindhoven komen halen. Wat is het adres van je website? Groet, Kick
 
Ben sinds een week de gelukkige bezitter van een Model S Signature Preformance, echter alleen in het bezit van de meegeleverde kabel voor thuisladen. Is er nog een 6 of 8 meter kabel 3 fasen 32 amp leverbaar? Wat is de prijs? Ik kan de kabel zelf in Eindhoven komen halen. Wat is het adres van je website? Groet, Kick

Die kan je hier bestellen : Laadkabel nodig? - http://www.laadkabelwinkel.nl - 10% korting voor forumleden gebruik kortingscode: TMC10