Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Inkoopactie Type 2 Laadkabel 3x32A

This site may earn commission on affiliate links.
@Bigbit: geen probleem, betaling kan ook als je terug bent geregeld worden, de kabel blijft hier gereserveerd voor je liggen.

Zo, heb vanmiddag alle facturen per email gestuurd. Ik mis van een handjevol mensen nog gegevens, deze hebben een PM van me gekregen.
Mocht je geen email ontvangen hebben: check je spam-box ;) , en als ook daar niks in zit laat het me hier via het forum even weten.

Lucky Lucke, Ik heb de factuur ontvangen maar zit het tasje in de prijs van de kabel, want dit staat niet mee op de factuur.
indien niet, dan hoef je geen nieuwe factuur te maken. ik schrijf dan wel 5 euro extra over.
 
Kleine update, inmiddels van leverancier begrepen dat de zending in twee delen verstuurd gaat worden, 1e deel gaat dinsdag 23 juli verstuurd worden, het 2e deel enkele dagen later. Ik reken op een overkomstduur van ongeveer 1 week dus begin week 31 zou de 1e zending hier binnen moeten komen.

Verder mis ik van twee personen de gegevens, ook geen reactie op mijn pm, dus bij deze het verzoek aan Banzai en jvwinden om hun pm te lezen en te reageren.

De betalingen druppelen inmiddels ook binnen, tot nu toe 15 betalingen ontvangen, keep em coming!
 
Even een zoethoudertje: de draagtassen zijn inmiddels al gearriveerd! :)
ImageUploadedByTapatalk 21374312308.495371.jpg
 
Weer een kleine update, de 1e zending van 26 kabels is op weg hierheen en zal naar verwachting begin volgende week (31) binnen komen. De bestellingen worden verwerkt op volgorde van betaling, dus voor degene die nog niet betaald heeft: doe dat aub zsm (dan hoef ik ook minder personen te herinneren). Iedereen heeft inmiddels de factuur per email gehad, mocht dat niet zo zijn: meld je even.
De tweede zending van 32 kabels verwacht ik in week 33 te ontvangen. Daarmee zijn alle bestellingen voor deze inkoopactie voldaan.
Ik heb inmiddels ook een extra bestelling geplaatst om als handelsvoorraad te dienen voor mijn bedrijf, verwacht deze ergens rond week 35 binnen te krijgen. Deze kabels zullen voor de forumleden hier met goede korting te bestellen zijn, meer info volgt! (of PM me als je de in aanbouw zijnde website/shop al wil bekijken) :)
 
De eerste zending is binnen! :)
Vandaag worden de bestellingen van Steven, Xfrank, Fuzzylogic, pjhartog, JanMW, The Froq, Right_Said_Fred, Mark Munne, ronz, Wiebe, HWS, Twelloman verstuurd. Tracking nummer volgt per email.
Het tweede deel is op dit moment in productie ik verwacht dat deze in week 33 hier binnen zal komen, dan zullen de rest vd bestellingen verstuurd kunnen worden.

Wel een kleine tegenvaller dat het blauwe draagtasje niet echt geschikt is (past maar net) voor de 8 en 10 meter versie, die kabels zijn dan ook wel erg "heavy" ;)

kabels1.jpg
kabels2.jpg
 
Last edited:
De eerste zending is binnen! :)
Vandaag worden de bestellingen van Steven, Xfrank, Fuzzylogic, pjhartog, JanMW, The Froq, Right_Said_Fred, Mark Munne, ronz, Wiebe, HWS, Twelloman verstuurd. Tracking nummer volgt per email.
Het tweede deel is op dit moment in productie ik verwacht dat deze in week 33 hier binnen zal komen, dan zullen de rest vd bestellingen verstuurd kunnen worden.

Wel een kleine tegenvaller dat het blauwe draagtasje niet echt geschikt is (past maar net) voor de 8 en 10 meter versie, die kabels zijn dan ook wel erg "heavy" ;)
Gaat lekker!

Doe rustig aan met die kabel, want tot eind September heb ik er toch niets aan!