Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Inkoopactie Type 2 Laadkabel 3x32A

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij ook vorige week toegekomen. Nu alleen nog aan mijn vrouw zeggen dat ik al een kabel gekocht heb die we waarschijnlijk 90% de tijd niet nodig hebben :tongue:

Je pakt het verkeerd aan.
Alles wat je zegt : Ik heb de kabel gekocht om de auto op te laden. Was een goeie deal, goedkoper dan de "normale" dealer.

De frequentie van het gebruik van de kabel doet niet ter zake en zeker niet vermelden.
In geval dat ze daar niet in trapt of bij commentaar, vol in de verdediging met als argument dat je ook niet vraagt hoe vaak zij het jurkje/schoenen/jasje/'sexy setje voor jou' gaat dragen bij aankoop.

Als dat niet help, na al die argumenten..
Tja.. ik hoop dat je een lekker liggende bank hebt :redface:
 
Nu is het wachten op de eerste foto's van Fuzzylogic met deze kabel :)

Ik wou net een foto posten, zie ik deze post :)
Lucky's kabel, in het laadkabel vak.
De Tesla kabel zit er achter.
 

Attachments

  • uploadfromtaptalk1377373606443.jpg
    uploadfromtaptalk1377373606443.jpg
    46 KB · Views: 361
@Fuzzy en @bagu: Ziet er goed uit! :)

ps die unlock was waarschijnlijk nodig omdat het laden nog bezig was? Of dan toch de eerste EU charge port bug? ;)

Nope, laden was gestopt via de paal en via touchscreen model S maar de kabel kwam er niet uit. Deuren van de MS stonden open en had een paar keer op "open charge port" gedrukt maar geen reactie. De MS bleef staan in ready to charge... Dan via de remoten open en dicht en toen kwam hij los.
Oh ja, heb ook al door dat je een handdoek in de koffer moet leggen, die kabel blijft namenlijk niet proper :crying:

Maar hij werkt perfect, werd een beetje "lauw" na 45min laden
 
Vandaag heb ik mijn kabel gepimpt.
En voor degene die de vraag gaan stellen... NEEN ze zijn NIET te koop.
Ik maak trouwens ook geen andere sticker meer bij. (dit naar aanleiding van commentaren)
Uiteindelijk deed ik dit uit sympathie en niet dat ik er rijk van ging worden.

Van de enkele stickers die ik heb voor de kabel, wordt GRATIS een setje meegegeven met de kabelhouders.
 
Last edited:
@Xfrank,

Jammer van de stickers, ben blij dat ik er nog net een paar van je mocht kopen.
Je zal altijd azijnzeikerds en arro's hebben met commentaar, ben er super blij mee in iedergeval!
Laat je vooral niet weerhouden om andere dingen te maken en te verkopen aan de liefhebbers :biggrin:

Wxll

Vandaag heb ik mijn kabel gepimpt.
En voor degene die de vraag gaan stellen... NEEN ze zijn NIET te koop.
Ik maak trouwens ook geen andere sticker meer bij. (dit naar aanleiding van commentaren)
Uiteindelijk deed ik dit uit sympathie en niet dat ik er rijk van ging worden.

Van de enkele stickers die ik heb voor de kabel, wordt GRATIS een setje meegegeven met de kabelhouders.
 
Vandaag heb ik mijn kabel gepimpt.
En voor degene die de vraag gaan stellen... NEEN ze zijn NIET te koop.
Ik maak trouwens ook geen andere sticker meer bij. (dit naar aanleiding van commentaren)
Uiteindelijk deed ik dit uit sympathie en niet dat ik er rijk van ging worden.

Van de enkele stickers die ik heb voor de kabel, wordt GRATIS een setje meegegeven met de kabelhouders.

Triest hoe zaken in het negatieve getrokken kunnen worden. Gelukkig heb ik de stickers op tijd besteld(staan prachtig op de Roadster) en van de laatste zin word ik helemaal blij!
 
TKA Type 2 Laadkabel 8 m
Goedemiddag,

Ik had by Luke 2 x 8 m label besteld en ook ontvangen - allemaal perfect voor elkaar.
Heb echter net besloten om toch een laadstation met vaste kabel te nemen en ik heb nu dus 1 ongebruikte 8 m kabel over uit deze actie. Die is tegen kostprijs van me over te nemen - evt. vermeerderd met verzendkosten.
Identiek aan die in de LaadKabelWinkel verkocht worden echter voor de prijs die er een maand geleden voor stond in de gezamenlijke inkoopactie (PM me als je dat precies wil weten en nog niet elders had gelezen).

Evt ook mee te nemen op 21 september.

Laat het maar horen.
Ja ik wil!!