You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mijn auto is van 5 januari 2015 en na 12.500 km slijt het hoekje kunststof (niet alles is leer bij niet premium leer is er veel skai gebruikt). Was het maar leder of mijn part zwart kunststof. In mijn ogen een design fout van een onervaren fabrikant. Ik heb een Tesla taxi gezien die er na 4 maanden (en veel meer km's) nog veel beroerder uitzag. De chauffeur zij dat ze er met meer chauffeurs in reden, vaak met zwarte leren jas. "Meneer is geen Mercedes kwaliteit" zei hij nog.
Het Tan leder hou ik schoon door maandelijks leer middeltje te gebruiken. Vliegt het blauw er af en blijft mooi soepel. Dit gebruik ik al jaren en de Passat (ook beige leder) A6 (zwart leder) zag er na ruim 3 of 4 jaar nog als nieuw uit. Zie foto en kost 20 euro.
[/QUOTE
Ronald, waar haal je dit tovermiddel?
Ronald, waar haal je dit tovermiddel?
Misschien kan @Wim S. ook in dit draadje nog een keer uitleggen wat het conformiteitsbeginsel betekent voor de consumentenbescherming in Europa?View attachment 220751
Ook ik heb deze instapschade, nu na 3,5 jaar en 80.000 km.
Op alle 4 de hoeken. In mijn ogen duidelijk een constructiefout c.q. garantie.
Geen haar op mijn hoofd die dacht dat zij dit niet zouden erkennen. Dit noemen zij gebruikerssporen, terwijl er vrijwel nooit iemand achterin zit.
Ik zei nog dat mijn mercedes dit na 10 jaar niet had en dat deze dan ook maar de helft kostte.
Heeft iemand hier ervaringen mee? En een advies wat ik het beste zou kunnen doen?
Bij voorbaat hartelijk dank, Mike
Het conformiteitsbeginsel is hier goed beschreven.Misschien kan @Wim S. ook in dit draadje nog een keer uitleggen wat het conformiteitsbeginsel betekent voor de consumentenbescherming in Europa?
Wellicht volstaat het al om een (e-mail)bericht aan Tesla te zenden waarin je je beroept op garantie vanwege non-conformiteit van de betreffende auto. Een brief op het papier van een advocatenkantoor kan altijd nog.
Ik had het over de "wang" op de B-stijl, voor de goede orde. En ja dat is per wang. Echter was bij mij alleen de bestuurderskant kapot.Hartelijk dank heren, echte informatie waar je wat aan hebt.
Beste Pim, die reparatie is per wang? 4 x € 200 = € 800.
Dat vind ik wel erg veel, wel minus btw en aftrekbaar.
Nogmaals dank, Mike