TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

instapdag.nl

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by redevries, Aug 14, 2014.

1. redevries

redevries René de Vries

Is dit hier al bekend? Een leuke manier om elektrisch rijden te promoten: Home | Instapdag

2. LuckyLuke

LuckyLuke Model S P85DL

Leuk initiatief maar sta zelf niet echt te popelen om aan zoiets mee te doen.
    Vincent doet zo te zien ook mee met zijn ge-dewrapte S.

3. gelden

gelden Active Member

Tegelijk met de schone lucht rally (die al in mijn agenda stond). En dezelfde organisatie. Vreemd, je kunt maar aan 1 evenement tegelijk deelnemen lijkt me.

4. PaulW5

PaulW5 *****Driver

Ik vind het initiatief best leuk, al vraag ik me af wie van mijn vrienden/kennissen/buren/familie nog in de S moet rijden ;-)
    Ik heb alleen wel een zwaar wegend bezwaar. Als je je aanmeld staat je volledige adres incl automerk+type online. Kleine moeite om even de komende paar weken wat S-en achter over te drukken. Al hoewel Priussen in Moskou erg hot zijn.......
    Capture.JPG

5. thimo

thimo Model S driver

Heb onze Tesla aangemeld: Thimo's showroom | Instapdag

Eerlijk gezegd heb ik er geen hoge verwachtingen bij en verwacht weinig tot geen bezoekers. Maar niet geschoten is altijd mis. Ik pak iedere gelegenheid aan om over het evangelie van Tesla te kunnen verkondigen. Dit zou iets voor XFrank zijn!

6. tonvanboven

tonvanboven Member

Nou Thimo ik denk dat ik ga komen! Na maanden meegelezen te hebben op dit prachtige platform, genoten te hebben van alle verhalen over het uitleveren had ik maar één gedachte: ik wil eigenlijk ook een Tesla. Maar helaas durfde ik het begin 2012 niet aan en heb toen (op de BV) me een Plug-in Prius aangeschaft.

7. thimo

thimo Model S driver

Leuk, je bent van harte welkom!

8. tonvanboven

tonvanboven Member

Ik heb me zojuist via de site aangemeld en zie je graag zaterdagochtend.

Share This Page