Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

instapdag.nl

This site may earn commission on affiliate links.
Is dit hier al bekend? Een leuke manier om elektrisch rijden te promoten: Home | Instapdag

Doe mee met de Instapdag
Benieuwd hoe een elektrische auto rijdt? Of heb je zelf een auto met een stekker, en laat je anderen graag kennismaken met elektrisch rijden? Doe dan mee met de Instapdag op zaterdag 20 september!


Open voor één dag je eigen showroom of ga op visite bij de elektrische auto van je buurman!
 
Ik vind het initiatief best leuk, al vraag ik me af wie van mijn vrienden/kennissen/buren/familie nog in de S moet rijden ;-)
Ik heb alleen wel een zwaar wegend bezwaar. Als je je aanmeld staat je volledige adres incl automerk+type online. Kleine moeite om even de komende paar weken wat S-en achter over te drukken. Al hoewel Priussen in Moskou erg hot zijn.......
Capture.JPG
 
Nou Thimo ik denk dat ik ga komen! Na maanden meegelezen te hebben op dit prachtige platform, genoten te hebben van alle verhalen over het uitleveren had ik maar één gedachte: ik wil eigenlijk ook een Tesla. Maar helaas durfde ik het begin 2012 niet aan en heb toen (op de BV) me een Plug-in Prius aangeschaft.