Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

InsureMyTesla gestopt!?

This site may earn commission on affiliate links.
Dag allen,

Insecuremytesla is nog steeds uit de lucht. Nu heb ik dit weekend mijn eerste Tesla gekocht, die over enkele dagen geleverd wordt. Tips voor verzekeraar zeer welkom! Dank.
Genoeg leesvoer in het M3 draadje.
Zelf zit ik bij Turien&co. Geen lojack nodig, alleen pin-to drive is voldoende.
 
Dank voor de tips. Ik heb een MS uit 2018 gekocht op de holding van mijn BV. Een avondje alle aanbieders afstruinen heeft me op internet nog geen opties opgeleverd. Opmerkelijk hoe moeilijk dat nog is (combi nieuwwaarde, beveiligingsklasse en zakelijk rijden als ik het goed begrijp). Morgen maar eens gaan bellen.
 
Als je een 3 of een Y hebt, ik heb Promovendum genomen. Geen idee of ze ook de S en X verzekeren
Mijn oudere S konden ze niet verzekeren vanwege de te hoge nieuwwaarde (> € 100.000) en het te hoge vermogen (geen grens aangegeven). Helaas over moeten stappen naar FBTO. Die gaven een goede premie voor WA. Met Pin-to-drive slaap ik prima.
 
Voor degene die via InsuremyTesla een polis hebben lopen. Ik heb contact gehad met Victor/Insure MyTesla. Er zit een nieuwe website aan te komen en dus lijkt het erop dat ze onder een andere naam verder gaan, iig waarschijnlijk niet via Marsh (maar dat is een beetje speculeren).

Lopende verzekeringen worden/kunnen gewoon verlengd, idd op dit moment sluiten ze geen nieuwe verzekeringen voor een tesla af.

"Uw polis zal, ondanks de niet werkende website, wel worden verlengd. Er wordt momenteel gewerkt aan het opzetten van een nieuwe website."

Het is en blijft allemaal wel wat vaag iig.
 
  • Informative
Reactions: Nowyony
Nog even terug koppeling, na alle ontvangen tips:

Ik ben uitgekomen bij ANWB, dat was ook icm een autovolgsysteem de goedkoopste optie. Op naam van de BV als prive verzekeren kon hier ook, wat bij diverse andere aanbieders (Unive, Interpolis) niet kon. Voor Unive en Promovendum was de cataloguswaarde van een S te hoog. Turrien (geen aanvullende beveiliging vereist) en Carmeleon (wel vereist) waren andere opties, maar kwamen toch duurder uit dan ANWB.