TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Intelligente luchtvering

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by MickC, Jun 24, 2016.

1. Steven

Steven Member

Hier ook een Classic en exact zelfde resultaat als Dirk.

2. Noelis

Noelis Member

inderdaad...55 en 70 bij mij.

3. Yoshi

Yoshi Member

Misschien een domme vraag maar kan het verder niet vinden. Heeft de Tesla zonder deze optie nou ook luchtvering (maar dan niet adaptief) of gewoon normale vering?

4. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

normale vering.

5. Keezje

Keezje Active Member

Een paar verbeteringen zijn nog wel mogelijk, hoop ik.

Zoals je de verhoging kunt 'aan' zetten, zou je 'm ook 'uit' moeten kunnen zetten nadat de hobbel Is genomen, terwijl dan beide worden onthouden, niet alleen 'aan'.

Ook gaat hij naar mijn smaak te vroeg aan. Ik heb 'm graag hoog in een straat in mijn wijk met zo'n schandalig scherpe drempel, maar als die locatie wordt onthouden gaat de vering al omhoog als ik de kruising nader waar die straat op uitkomt, ook als ik die straat niet inrij, terwijl er toch zomaar 100m tussen die kruising en de drempel zit. Best irritant, want ik rij er juist meestal voorbij in plaats van er in.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC