TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

interieur detectie

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by zensation, Jul 22, 2019.

Tags:
  1. zensation

zensation Member

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de interieur detectie standaard uit te zetten in een model X? Ik word helemaal gek van het alarm wat de hele tijd afgaat. Het systeem is nogal gevoelig en gaat spontaan af agv vliegen de auto.
    Nu moet ik dit na iedere keer stoppen opnieuw handmatig uitzetten.

2. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Een vlieg in de auto is voor mij een goede reden om het alarm te laten af gaan. Ik haat dat.
    Ik zal geen meter beginnen rijden voordat die vlieg er uit is.

• Funny x 2
  3. watt

watt Power Member

Zou ik ook wel eens willen weten. Laatste tijd is het alarm niet meer afgegaan (knocks on wood) maar vond het inderdaad wel vervelend dat het interieuralarm eenmalig is uit te zetten waarna deze automatisch weer aangezet wordt na starten.

Ik vermoed echter dat dit helaas nu nog niet handmatig (permanent) is uit te zetten.

4. ramonneke

ramonneke Active Member

Nooit last van in de S. Sterker nog, laat regelmatig zelfs m'n sunroof openstaan en dat gaat bijna altijd goed :)

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC