You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan ook bij SuC gebeuren. In Bad Rappenau eens stil gestaan met een forum lid. Gelukkig was het onze eind stop die dag. Maar de SuC lag er de hele avond uit.Ook die ervaring heb ik helaas. Ergens midden augustus 2019 op de terugweg van Disneyland Parijs kwam ik erachter dat in Bierset een persdag was voor de e-tron. Alles stond vol en toen er een lader leeg kwam werd er door een aido medewerker verteld dat ik er niet kon laden omdat de laders waren afgesloten en alleen voor het evenement waren. Uiteindelijk bij Fastnet net onder Maastricht 2 min geladen (eerste fastned ervaring toen) met 40kw om uiteindelijk toch Urmond te kunnen halen. Zonder Fastned was ik er uiteindelijk ook wel gekomen maar na 2 maanden de M3 was ik nog niet helemaal overtuigd dat je veel verder dan 5% SoC kon gaan. NIet heel representatief maar ook dit is dus al eens voorgekomen
Kloppen deze cijfers wel? Zijn er nog steeds niet omgebouwde SuC locaties? Ik heb er mijn twijfels over!
[edit] Twijfels zijn correct bijna alle SuC locaties kloppen niet. Meeste CCS ombouw is nog van rond September 2019. En voor veel locaties nog van rond juni 2019. Weet dat er in Zweden nog een SuC is welke geen CCS is maar dan houd het wel redelijk snel op met mijn kennis.
Is ook al een suc van 2013Dat kan ook bij SuC gebeuren. In Bad Rappenau eens stil gestaan met een forum lid. Gelukkig was het onze eind stop die dag. Maar de SuC lag er de hele avond uit.
Gaat die stroom niet stinken na verloop van tijd?Nog nooit gehoord over oude stroom
Ik laadde vorige week nog 80 kWh bij Ionity in Wetteren voor het forfait van 7,54€ met Chargepoint. (80 kWh op 39' tot SOC van 97% of gemiddeld 123 kWh/u).
Om die reden had ik ook een ChargePoint pas aangevraagd, maar als ik nu in de app kijk zie ik die lage tarieven niet (meer) terug. Is het alweer voorbij of mis ik iets?Charge point heeft op dit moment inderdaad nog een flat fee per laadsessie en er lijkt geen opslag te zijn in Frankrijk.
Is het alweer voorbij of mis ik iets?
Aj, da's wel jammer, want ik had de pas speciaal hiervoor aangevraagd. Maar goed, voordeel is dat ik niet meer krampachtig om de SuCs heen hoef te rijdennet zelf ook even gekeken - lijkt helaas voorbij te zijn...
Wat fijn die diesel handschoenenView attachment 564413 Zwitserland op en neer gereden met alleen Ionity gebruik. Zeer goed bevallen. View attachment 564414 View attachment 564415
View attachment 564427 View attachment 564426 View attachment 564425 View attachment 564424
Het Ionity netwerk is technisch superieur aan Tesla SuC. De 166kW peak power heb ik bij Tesla nog niet gehaald. .
Mijn vakantiebestemming ligt in het zuiden van Europa, niet in de buurt van Rijswijk. Helaas nog niet de V3 kunnen vergelijken. Ik heb begrepen dat de Pmax voor mijn SR+ 170kW is hoewel ik bij de Tesla SuCs nooit verder dan 145kW ben gekomen. Met de ervaring dat ik bij Ionity wel dichter bij de Pmax kan laden brengt mij tot de constatering dat Ionity technisch superieur is aan Tesla SuC. Maar ik hoor het graag als jullie daar anders over denkenHeb je bij Tesla aan V3 geladen? Ik kwam daar op 239kW piek. Al vond ik het vrij snel weer naar beneden gaan.
Wat is er overigens technisch superieur aan het Ionity netwerk?
Die 170kW zal je met de SR+ alleen halen bij de Supercharger V3, dus nu in Rijswijk en Apeldoorn Oost, en heel binnenkort Akersloot en Uden.Mijn v
Mijn vakantiebestemming ligt in het zuiden van Europa, niet in de buurt van Rijswijk. Helaas nog niet de V3 kunnen vergelijken. Ik heb begrepen dat de Pmax voor mijn SR+ 170kW is hoewel ik bij de Tesla SuCs nooit verder dan 145kW ben gekomen. Met de ervaring dat ik bij Ionity wel dichter bij de Pmax kan laden brengt mij tot de constatering dat Ionity technisch superieur is aan Tesla SuC. Maar ik hoor het graag als jullie daar anders over denken