You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mooi toch!?FCA, PSA, Volvo EN ja, zelfs Tesla overwegen ook in Ionity te stappen.
Energieschub an der Autobahn
@widodh alweer een vermoeden voor je CCS (al komt het nu wat laat met je nieuwe bestelling)
Ik hoop dat tegen dan de kinderziektes er uit zijn.volgend jaar komt de 3 er
Dat gevoel heb ik ook.maar met deze grote namen en veel geld heb ik veel vertrouwen in Ionity.
En dan zien we gelijk het grote nadeel. Er gaan ook CCS auto's met een kleine batterij laden met enkele tientallen Kw's en houden daarmee de plek bezet. Als er maar een CCS aansluiting op zit, dan is het al goed.wow....gewoon plek ge-iced door een Golf met NL kenteken........
Vindt de meeste supercharger locaties in duitsland erg lijken op wat ik hier in het filmpje zie, an sich prima meeste zaten dicht bij snelweg.
Plus waarde aandelen Tesla.....dus volg Elon en nu kopen...En dan zien we gelijk het grote nadeel. Er gaan ook CCS auto's met een kleine batterij laden met enkele tientallen Kw's en houden daarmee de plek bezet. Als er maar een CCS aansluiting op zit, dan is het al goed.
Blij dat Tesla heel duidelijk is en alleen auto's laat laden die het aankunnen en het meest efficiënt gebruik maken van de laders.
En wat een beroerde lokatie. Niet echt gezellig en daarbij ook nog alleen maar van één kant bereikbaar.
Ik ben nog niet echt onder de indruk.
Maar ze hebben nog de tijd en hoeven geen haast te maken zoals Tesla moet met de Superchargers.
Eén voor één laten de merken doorschemeren dat het flink later wordt en dat men niet op grote aantallen hoeft te rekenen.
Als de levering van Model 3 op gang komt dan zal het een behoorlijk verpletterende indruk geven. Zodra de eerste hier gaan rijden schat de wachtlijst flink omhoog.
En dan heb je het nog niet over de prijs gehad.En dan zien we gelijk het grote nadeel. Er gaan ook CCS auto's met een kleine batterij laden met enkele tientallen Kw's en houden daarmee de plek bezet. Als er maar een CCS aansluiting op zit, dan is het al goed.
Blij dat Tesla heel duidelijk is en alleen auto's laat laden die het aankunnen en het meest efficiënt gebruik maken van de laders.
En wat een beroerde lokatie. Niet echt gezellig en daarbij ook nog alleen maar van één kant bereikbaar.
Ik ben nog niet echt onder de indruk.
Maar ze hebben nog de tijd en hoeven geen haast te maken zoals Tesla moet met de Superchargers.
Eén voor één laten de merken doorschemeren dat het flink later wordt en dat men niet op grote aantallen hoeft te rekenen.
Als de levering van Model 3 op gang komt dan zal het een behoorlijk verpletterende indruk geven. Zodra de eerste hier gaan rijden schat de wachtlijst flink omhoog.
de meeste Porsche klanten zullen hier niet wakker van liggen vermoed ik.... denk ook dat deze zelfde klanten geen zin hebben in het "gedoe" van het onderweg opladen.En dan heb je het nog niet over de prijs gehad.
Porsche heeft laten vallen dan de prijs vergelijkbaar zal zijn als benzine...
Akkoord, maar zou Ionity dan verschillende prijzen per automerk hanteren?de meeste Porsche klanten zullen hier niet wakker van liggen vermoed ik.... denk ook dat deze zelfde klanten geen zin hebben in het "gedoe" van het onderweg opladen.
Zijn er behalve die van Porsche quotes te vinden over de prijzen van een "volle tank"/laadbeurt of per kWh ?
de meeste Porsche klanten zullen hier niet wakker van liggen vermoed ik.... denk ook dat deze zelfde klanten geen zin hebben in het "gedoe" van het onderweg opladen.
ik zal terug rapporteren als ik er 1 heb hopelijk bestaat dit forum dan nog......Volgens mij is elke consument gevoelig voor prijzen. Dus ook de Porscherijder.
Niet echt gezellig en daarbij ook nog alleen maar van één kant bereikbaar.
Ik ben nog niet echt onder de indruk.
Ik sprak een maand geleden met een Tritium medewerker die daar bezig was en aan de andere kant komen ook laders. Hij zei dat de volgende week de trafo geplaatst zou worden.