Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

iPad gevonde bij Suc Ulm

This site may earn commission on affiliate links.
Nog steeds geen reactie.
De feiten op een rijtje:

- Roze Ipad, met een rood-roze-witte hoes met een uil erop
- Gevonden op 27 april om circa 19.00 bij de SuC van Ulm
- Ipad lag op de Supercharger waaraan wij gingen laden. Viel niet direct enorm op vanwege vergelijkbare kleuren.
- Er staan afwisselende alarms ingesteld voor Luna en Sophie.
- Nederlands inlogscherm
- Voor het inlogscherm kan ik nog zien dat er een weerbericht van Zoetermeer in staat. Ook zie ik dat er diverse kinder apps opstaan (Movie Star Planet etc)
- Voor de rest is de Ipad offline, er worden dus geen meldingen doorgegeven.

Ik heb, naast dit bericht, ook een berichtje + telnr achtergelaten bij het hotel naast de SuC Ulm, verder ook een berichtje geplaatst op persoonlijke FB-account dat een paar keer is gedeeld. Tot nu toe zonder resultaat.

De kans lijkt mij >95% dat de dochter(s) van een Nederlands gezin op doorreis deze Ipad per ongeluk hebben laten liggen. Mocht iemand hier een clue hebben, dan hoor ik het wel...
 
Nog steeds geen reactie.
De feiten op een rijtje:

- Roze Ipad, met een rood-roze-witte hoes met een uil erop
- Gevonden op 27 april om circa 19.00 bij de SuC van Ulm
- Ipad lag op de Supercharger waaraan wij gingen laden. Viel niet direct enorm op vanwege vergelijkbare kleuren.
- Er staan afwisselende alarms ingesteld voor Luna en Sophie.
- Nederlands inlogscherm
- Voor het inlogscherm kan ik nog zien dat er een weerbericht van Zoetermeer in staat. Ook zie ik dat er diverse kinder apps opstaan (Movie Star Planet etc)
- Voor de rest is de Ipad offline, er worden dus geen meldingen doorgegeven.

Ik heb, naast dit bericht, ook een berichtje + telnr achtergelaten bij het hotel naast de SuC Ulm, verder ook een berichtje geplaatst op persoonlijke FB-account dat een paar keer is gedeeld. Tot nu toe zonder resultaat.

De kans lijkt mij >95% dat de dochter(s) van een Nederlands gezin op doorreis deze Ipad per ongeluk hebben laten liggen. Mocht iemand hier een clue hebben, dan hoor ik het wel...

Misschien een idee om te melden bij een aantal verzekeringsmaatschappijen? Kan zijn dat hij geclaimd wordt.
 
Spannende zoektocht zeg :) Even bij Tesla langs lijkt me wel de aangewezen weg. Ze kunnen natuurlijk zien wie er rond dat tijdstip heeft geladen, en kijken wie er in Zoetermeer woont. Overigens levert even zoeken ook wel wat potentiële namen op, bijvoorbeeld Luna Borsboom of Sophie van Vliet uit Zoetermeer, beiden in de afzwemleeftijd. Als je ook nog eens even bij Tesla vraagt of ze een Tesla eigenaar met die achternamen in Zoetermeer kennen, is wellicht een kans.
 
:D, nee helaas. Wel leuk om te zien hoeveel suggesties er in onze community worden geopperd om de ipad weer terug te brengen. Als ik de link van het Facebook bericht kan krijgen, kan ik hem wel delen. Grote kans dat als mijn kinderen m delen iemand zich meld.
Het is tegenwoordig onmogelijk om rechtstreeks naar een bericht op Facebook te linken volgens mij.
Zoeken op iPad in de TESLA EV fans en owners - BENELUX groep....en een afzonderlijk bericht kan je zo te zien ook niet delen.
Log into Facebook | Facebook
 
  • Like
Reactions: HWS