Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Iphone 11 pro, geen geluid.

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi allemaal,

Sinds afgelopen Vrijdag heb ik mijn auto.
Ik kon mijn iphone11 pro gemakkelijk koppelen, en telefoonboek synchroniseren.

Echter na een dag merk ik dat ik wel kan bellen, maar dat mensen mij niet horen, als ze terugbellen daarna, gaat de telefoon niet in de auto over..

Als ik de telefoon loskoppel en weer verbind, dan werkt alles weer.

Als ik in de auto zit, heeft mijn telefoon 3 verbindingen... apple watch, tesla, en een een onbekende, die alleen beschikbaar is als ik in de auto zit, dus die hoort ook bij de Tesla.

Kan iemand adviseren?
 
Ik heb sinds paar dagen vergelijkbaar met m3 en s10 telefoon. Wel verbinding maar hoor de beller niet en ze mij ook niet. Geen idee hoe dit ineens komt.

Ik heb mijn smartwatch bellen losgekoppeld van telefoon alleen audio geen bel optie.
 
Hier ook, audio systeem crasht en je hoort een ‘pop’ uit de speakers. Ook het geluid van de richtingaanwijzer stopt er mee. Na enkele seconden komt dat weer terug, maar het bellen gaat niet. Lijkt te komen door het overschakelen naar Bluetooth audio (Flitsmeister Bluetooth alternatief als audiobron doet namelijk hetzelfde).

Als ze nou die update zouden pushen... al 27% zou hem hebben, meestal zit ik bij de eerste 10%.. deze keer niet :(
 
  • Informative
Reactions: Yendred
Hier ook, audio systeem crasht en je hoort een ‘pop’ uit de speakers. Ook het geluid van de richtingaanwijzer stopt er mee. Na enkele seconden komt dat weer terug, maar het bellen gaat niet. Lijkt te komen door het overschakelen naar Bluetooth audio (Flitsmeister Bluetooth alternatief als audiobron doet namelijk hetzelfde).

Als ze nou die update zouden pushen... al 27% zou hem hebben, meestal zit ik bij de eerste 10%.. deze keer niet :(
Goed om te horen dat het geen lokaal probleem is ;-)
Nu je het zegt richting aanwijzer dacht ik ook geluid te missen, maar begon aan mijzelf te twijfelen.
 
Hier zelfde probleem. Versie 2020.20.12. Ook pop in de audio en dan blijft het stil. In canada zelfde problemen vanaf 2020.20.12 vanaf 2020.24.6 is het opgelost lees ik op meerdere plekken.
Goed om te horen, ik ben nog helemaal nieuw in het Tesla gebeuren.... krijg ik vanzelf bericht als de update beschikbaar is, of kan ik hem forceren? ik zin inmiddels nog op 2020.20.12
 
Je krijgt vanzelf een notificatie in de app of een scherm in je auto te zien.
Je kan dit versnellen door onder de Software tab in de instellingen, je update instelling van standaard naar geavanceerd te zetten. Dan krijg je zo snel mogelijk de nieuwe updates. Echter beslist Tesla zelf wanneer je auto in aanmerking komt.
 
Tesla service raad aan om de auto helemaal uit te schakelen. De Uitschakelen button vind je bij Veiligheid & Beveiliging. 3 minuten wachten en daarna start de software weer via het openen van de deur of de rem intrappen. Zet wel je Sentry mode van tevoren uit anders.