Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

iPhone 12 / Pro / Mini MagSafe adapter voor Brodit

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een simpel houdertje gemaakt om de nieuwe Apple MagSafe wireless charger in de auto op een bestaande Brodit swivel te monteren. Als je 'm zelf wilt printen kun je hem hier downloaden.

Ik heb 'm getest en mijn iPhone 12 Pro blijft prima zitten. Mocht je het toch niet vertrouwen (of je vindt het gewoon fijn als je telefoon altijd netjes rechtop zit) dan heb ik hier nog een versie met extra ondersteuning beschikbaar.

Ik zou 'm wel in ABS of PETG printen omdat het aardig heet kan worden in een auto en de zon er rechtstreeks op kan schijnen.

Mocht je zelf geen 3D printer hebben dan kan ik hem ook voor je printen. Stuur me in dat geval even een PB.

Oh en omdat dat ding USB C heeft heb je ook nog een USB A naar USB C adaptertje nodig, en als je er een verlengsnoertje bij doet kun je het snoer mooi onder je center console wegwerken.

IMG_5877.jpeg
 

Attachments

  • IMG_5878.jpeg
    IMG_5878.jpeg
    138.9 KB · Views: 263
  • IMG_5879.jpeg
    IMG_5879.jpeg
    188.3 KB · Views: 145
  • IMG_5876.jpeg
    IMG_5876.jpeg
    181.5 KB · Views: 131
Ah cool man wist niet dat dat bestond. Veel beter dan die klip die er telkens uitvalt.
Denk dat ik de wireless charger dan gewoon op de basis houder zou plakken met dubbelzijdig tape. Of zie je daar nog problemen mee? Lijkt me het mooist / compactst.
 
Ah cool man wist niet dat dat bestond. Veel beter dan die klip die er telkens uitvalt.
Denk dat ik de wireless charger dan gewoon op de basis houder zou plakken met dubbelzijdig tape. Of zie je daar nog problemen mee? Lijkt me het mooist / compactst.
Ik heb uiteindelijk zelf de versie met de extra armpjes naar de hoeken van de telefoon in gebruik. Ik vond alleen de MagSafe lader niet zo chill omdat het toch elke keer een beetje zoeken is naar de juiste plek, en omdat je elke keer opnieuw je telefoon netjes verticaal op dat ding moet krijgen. En als je wat last hebt van een milde vorm van OCD blijf je dan finetunen onderweg. Ik denk dat je het zeker met dubbelzijdig tape kunt doen maar dan wel echt top-tape gebruiken tenzij je het niet erg vindt dat je telefoon plus lader tussen je pedalen terecht komen.
 
@Joelly I am actually still waiting for my USB adapter so at the moment my MagSafe is only a very expensive holder without charging function . The adapters are pretty basic though. I've ordered the one from the link in my post which specifically shows images of devices charging over a USB C connection with it.
 
@Joelly I am actually still waiting for my USB adapter so at the moment my MagSafe is only a very expensive holder without charging function . The adapters are pretty basic though. I've ordered the one from the link in my post which specifically shows images of devices charging over a USB C connection with it.
Please let me know how you get on! Mine didn’t provide power, but it may be a faulty unit.