Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

IPhone app ConnecTT

This site may earn commission on affiliate links.
Gevonden op het internationale deel; een nieuwe iPhone app voor Tesla.

ConnecTT For Tesla
ConnecTT For Tesla on the App Store on iTunes

Een aantal functies spreken me aan:

1. Informatie over een SuC en de faciliteiten (kunnen door een ieder worden aangevuld)
2. ConnecTT gebruikers kunnen eenvoudig met elkaar in contact komen, inchecken op locaties en notificaties over SuCs ontvangen

Komende weken maar eens gebruiken en kijken of het toegevoegde waarde biedt...
 
Heb hem laatst ook geinstalleerd. Volgens mij heeft het vooral waarde als er veel gebruikers zijn. in Europa heb ik de indruk dat dat nog niet zo is. Had gehoopt dat er ook een "langs SuC navi functie" op zou zitten. Die overigens overbodig zou zijn geworden met 6.2.
 
overbodig...nu ja - tot op zekere hoogte. Ik zou graag de mogelijkheid hebben te plannen.. bijvoorbeeld door dezelfde functionaliteit die straks in de auto zit ook via een app beschikbaar te hebben. anders moet je daarvoor in de auto gaan zitten...

is overigens inderdaad pas interessant als veel gebruikt wordt.. en als er een groot aantal destination chargepoints zijn..anders is het toch grotendeels de volgende app-met-laadpunten-met-beperkingen.. Hoe mooi en professioneel het overigens gemaakt is . Het is duidelijk vanuit US perpectief ontwikkeld. Een omgeving met uiteraard lang niet zoveel publieke laadpunten als in NL.