Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Is dit Tesla's "Path Prediction" in mijn scherm?

This site may earn commission on affiliate links.

cvonken

Talking Tasman
Aug 20, 2017
148
170
Netherlands
Vandaag zag ik op mijn display een paar vreemde fel witte lijnen die de rotonde en de weg erna leken te voorspellen.
Is dit nu wat Tesla 'path prediction' noemde op hun Autonomous Day op 22 april j.l.?

path prediction.PNG


De volledige video die ik ervan maakte vind je hier: https://youtu.be/HcUixGVDIxw
Ik reed hier overigens met 2019.12.1.1

Ben benieuwd wat jullie denken dat het is.
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Dank je voor deze info en filmpje. Het viel mij vanavond ook op dat mijn MX (AP2.5, 2019.12.1.2) hetzelfde deed met de ‘felle, witte lijnen’ op een rondweg in de woonwijk waar de auto niet op autopilot kan worden gezet.
 
  • Informative
Reactions: cvonken
In de presentatie op autonomy day hadden ze het er over dat ze de vloot konden laten filteren op bepaalde omstandigheden, om daar extra informatie over te laten loggen en te uploaden.
Wellicht dat iets dergelijks hier ook gebeurde, dat er tijdens de rit aan een aantal voorwaarden voldaan werd om een deel van de nieuwe software te testen (in blijkbaar-toch-niet-zo-heel-erg-schaduw modus).

(edit: over path prediction gesproken: vroeger toen ik nog zo'n zuignap aan de voorruit had voor nav, zoomde ik 'm op bochtige wegen ook zo ver mogelijk in, zodat je al van te voren kon zien aankomen hoe scherp een bocht was en hoe de weg na een bocht door zou lopen, kon je mooi je snelheid en gekozen versnelling erop aanpassen...)
 
  • Like
Reactions: cvonken
Gelukkig is er ook gewoon een code:

Voor diegene die kunnen zien welke code aan de auto gekoppeld zijn: APHx staat voor AP Hardware versie
APH1 is AP1 met HW 1
APH2 is AP2 met HW 2
APH3 is AP2 met HW 2.5
APH4 is AP2 met HW 3

APH4 schijnt half april in produktie te zijn gegaan....

Ik gebruik 'dashboard for tesla' en deze geeft netjes alle codes :)

Meer info oa op: Option Codes