Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Issue with Spotify Tesla Account : invalid account

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een Spotify die niet werkt met het Tesla account (wel met eigen account, maar die wordt thuis gebruikt). Melding: invalid account. Sinds v9 update begon het eerst met de melding : unable to login. Please try again later. ( Toen werkte Spotify ook niet met eigen account)
Er zijn meerdere updates gepushed vanuit Service Center. Ik zit nu op 2018.46.2 en werkt het Tesla account niet (melding: invalid account)
Er wordt steeds gezegd dat het probleem bekend is en dat er in een volgende firmware een oplossing komt....
Wie heeft dit ook? ik heb een MS P85 2013
 
Bij mij lukte het niet om in te loggen met naam/wachtwoord en moest ik uiteindelijk als loginnaam een cijfercode (accountnummer?) ingeven, die kun je in je spotify app op telefoon of de PC (website) terugvinden. BIj mij werkte dat.
 
Ik heb een Spotify die niet werkt met het Tesla account (wel met eigen account, maar die wordt thuis gebruikt). Melding: invalid account. Sinds v9 update begon het eerst met de melding : unable to login. Please try again later. ( Toen werkte Spotify ook niet met eigen account)
Er zijn meerdere updates gepushed vanuit Service Center. Ik zit nu op 2018.46.2 en werkt het Tesla account niet (melding: invalid account)
Er wordt steeds gezegd dat het probleem bekend is en dat er in een volgende firmware een oplossing komt....
Wie heeft dit ook? ik heb een MS P85 2013

Jazeker, ik heb de laatste 2 software versies last van een haperende Spotify. Resetten helpt soms, maar helaas niet altijd. Heb nu een power off geprobeerd net....
 
Bij mij lukte het niet om in te loggen met naam/wachtwoord en moest ik uiteindelijk als loginnaam een cijfercode (accountnummer?) ingeven, die kun je in je spotify app op telefoon of de PC (website) terugvinden. BIj mij werkte dat.
Is dat den accountnummer van Tesla (vin-nummer?) Of van Spotify?
 
Jazeker, ik heb de laatste 2 software versies last van een haperende Spotify. Resetten helpt soms, maar helaas niet altijd. Heb nu een power off geprobeerd net....
De “power off” was bij mijn wagen de methode om Spotify en andere niet werkende dingen weer werkend te krijgen. Heeft het bij jouw wagen ook geholpen?
 
Bij mij heeft het inloggen op Spotify maar 1 dag gewerkt :( dat was de dag dat ik van Tilburg (delivery) terug reed naar Rotterdam (home)

Nieuwe software op de vehicle, reset, etc
Niks werkt :(

Erg jammer want ik ben super blij met mijn nieuwe auto. (75D) Dit is de derde dag LOL
 
Het Spotify account wordt bij mij wel succesvol geaccepteerd maar doet verder niets. Iedere optie die ik kies, resulteert in dat er oneindig "loading" ...

Ik heb de laatste update (open haard update) en al het scherm gereboot.

Enig idee?
 
Klinkt gek, maar al geprobeerd om duckduckgo.com in de browser te zetten en als dat niet genoeg is, ook nog een scrollwiel-reset erna?
Ik las bij iemand van dit forum die tip en bij mij helpt het elke keer.
Spotify blijft bij mij dan werken (met Tesla-account) tot ik weer teveel andere dingen met de browser heb gedaan.
 
Hmmm, ik heb dit probleem ook al sinds de update naar v9. Wijzigen van de taal helpt inderdaad, maar dan werkt na een tijdje het PIN scherm om te starten niet meer en moet ik weer rebooten om te kunnen rijden. Dan houdt Spotify er vrij snel weer mee op...

Ik wist niet dat je het scherm achter het stuur ook opnieuw kunt starten met de twee knoppen boven de scrollwieltjes. Dat ga ik ook nog proberen.

Wel een beetje irritant dit. Dit soort dingen vind ik een stuk belangrijker dan zo’n haardvuur....

Mocht iemand een blijvende oplossing hebben dan hoor ik het graag!
 
Is inderdaad een ‘blijvertje’ wat issues betreft.

Mij valt het op dat Spotify veelal na een tijdje dienst weigert (vraagt om opnieuw inloggen) als ik de browser gebruikt heb + heb laten staan op ‘een’ (te) complexe(?) website.

Als Spotify echt weigert in te loggen, dan is mijn oplossing de browser even op google.nl of nu.nl zetten (laten laden!) en dan reset met scroll wieltjes.
Meestal is 1x reset voldoende. Toevallig laast moest ik 2x reset uitvoeren.
 
Vandaag voor een aantal zaken mijn Model S weer opgehaald. Helaas heeft het service center het probleem met de Spotify Account van Tesla niet kunnen oplossen. Ik krijg nog steeds (> 3maanden!) de melding "invalid account". Met privé account werkt het prima, echter die willen we thuis kunnen gebruiken. Ik denk echt dat er iets mis is met het Spotify account van mijn Tesla, echter SC blijft zeggen dat het een bug is.... iemand ervaring met deze specifieke melding?
 
Nou, ik las in de Tesla manual dat bij het eerste gebruik van Spotify een Tesla spotify account wordt aangemaakt voor de auto. . Gegeven mijn vorige bericht vandaag, heb ik dus maar een factory reset geprobeerd. En inderdaad : hiermee wordt Spotify opnieuw ingesteld en een nieuw Tesla account gegenereerd bij eerste gebruik Wel allerlei auto instellingen opnieuw moet doen, maar dat was zo gebeurd. Opgelost!