Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere landen...)

This site may earn commission on affiliate links.
Rutger waar ga je hem halen?? Tilburg? Dan zien we elkaar. Ik ben om 16:00 uur maar ben bang dat ik zomaar te vroeg ben.

Amsterdam, maar vandaag om 1600h. Ik heb 'm dus! Heel leuke ervaring. Alle tijd, DS uit de US met ook leuke achtergrond info over Elon. Wist wat meer te vertellen over de eerste schetsen van de model E, een opkomende release voor de navi etc. Ruim een uur door alle software heen gelopen.

Voor de kids een groot feest, gejuich bij het dakraam open, spelletjes op het scherm, ze gaan wonen in dat ding. Voor de ouders doet ie het ook leuk overigens :) , maar daar is al een en ander over gezegd zo hier en zo daar.. Zal morgen een fotootje posten.

Enjoy morgen, maar dat gaat lukken! Ik denk dat ik binnenkort wel weer even naar m'n klant in Wageningen moet, kom graag even een bakje koffie + wat electronen halen.
 
Vandaag gebeld dat ik er in plaats van donderdag maandag al heen mag! Goed nieuws dus....

- - - Updated - - -

Vanmorgen gebeld door Tesla,
Levering van zaterdag 21 december vervroegd naar donderdag 19.
En een prachtig kenteken;
5-SVF-63
Mijn initialen zijn SV en met de F kun je een hoop kanten op.
Ik ga dan toch maar voor Fluisterstil…….
Het grote aftellen is begonnen……nog een weekje…….

Heb je mijn spot gekregeken, ik ben naar maandag! 5-svf-35...
 
Last edited:
@rutger van harte welkom aan de voorzijde 2 laadpunten, achter 4. De voorste zijn 22kw. Even bij receptie melden dan kan je gratis laden. Geef maar aan dat je mij kent of vraag naar mijn secretaresse (Nicole).
 

Attachments

  • ImageUploadedByTapatalkHD1386968394.761759.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1386968394.761759.jpg
    95.6 KB · Views: 257
Amsterdam, maar vandaag om 1600h. Ik heb 'm dus! Heel leuke ervaring. Alle tijd, DS uit de US met ook leuke achtergrond info over Elon. Wist wat meer te vertellen over de eerste schetsen van de model E, een opkomende release voor de navi etc. Ruim een uur door alle software heen gelopen

Was het een Amerikaans-Poolse DS? Die heeft nog in Woluwe gezeten deze zomer. Mijn eerste Model S testritje was met haar. (Klinkt fout)