Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dag Heren,

Het is niemand van het forum hoor. Het is een kennis die dit verhaal interessant vond, gezien hij bezig is aan een artikel. Ik ga hier dan ook niet zo maar mijn medewerking aan verlenen. Ik vind het immers nog steeds een fantastische wagen. Maar eerst nog is kijken wat de levering morgen zal zijn. ik heb afspraak om 10u in het plaatselijk SEC. Fingers crossed!
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Dag Heren,

Het is niemand van het forum hoor. Het is een kennis die dit verhaal interessant vond, gezien hij bezig is aan een artikel. Ik ga hier dan ook niet zo maar mijn medewerking aan verlenen. Ik vind het immers nog steeds een fantastische wagen. Maar eerst nog is kijken wat de levering morgen zal zijn. ik heb afspraak om 10u in het plaatselijk SEC. Fingers crossed!

Er staat vast een hele grote taart klaar. En als jet meezit een geweldige X! Succes
 
Wat een auto, wat een opbergmogelijkheden, wat een ruimte vanbinnen, wat een wonderbaarlijke deuren. En dan die snelheid in insane mode...

Ben mijn knappe S al vergeten en alle miserie met deze levering. Hij past trouwens in mijn smalle garage en de achterdeuren gaan ver genoeg open. Oef!

Nog alleen foto met de hond ben ik hier verschuldigd. Die slaapt momenteel.
 
Wat een auto, wat een opbergmogelijkheden, wat een ruimte vanbinnen, wat een wonderbaarlijke deuren. En dan die snelheid in insane mode...

Ben mijn knappe S al vergeten en alle miserie met deze levering. Hij past trouwens in mijn smalle garage en de achterdeuren gaan ver genoeg open. Oef!

Nog alleen foto met de hond ben ik hier verschuldigd. Die slaapt momenteel.
Gefeliciteerd!
 
Volgens mij heeft Tesla NL nog niet veel ervaring met CPO. Ik probeer al ruim een week mijn auto aan mijn profiel (en dus app) te koppelen. Formuliertje invullen, inscannen, terugsturen. Handtekening eronder van delivery team. Daarna sturen zij het naar iemand toe (onbekend welke afdeling). "Ja meneer, wij weten dat ook niet, ik zal ze wel eens een mailtje sturen hoe lang dat duurt". Grrrr.

Nu is de service van een willekeurig bedrijf vaak niet beter, maar na alle positieve verhalen had ik dit proces iets minder omslachtig en ontransparant verwacht.

Maar goed: first world problems. Komt vast goed..
 
Volgens mij heeft Tesla NL nog niet veel ervaring met CPO. Ik probeer al ruim een week mijn auto aan mijn profiel (en dus app) te koppelen. Formuliertje invullen, inscannen, terugsturen. Handtekening eronder van delivery team. Daarna sturen zij het naar iemand toe (onbekend welke afdeling). "Ja meneer, wij weten dat ook niet, ik zal ze wel eens een mailtje sturen hoe lang dat duurt". Grrrr.

Nu is de service van een willekeurig bedrijf vaak niet beter, maar na alle positieve verhalen had ik dit proces iets minder omslachtig en ontransparant verwacht.

Maar goed: first world problems. Komt vast goed..

Volgens mij is er wat anders aan de hand. Mijn auto heeft vandaag eerste beurt gehad. Sindsdien doet de app het niet meer. "mobile access disabled" Ik heb al gebeld en er schijnt iets mis te zijn met het "systeem".
 
Volgens mij is er wat anders aan de hand. Mijn auto heeft vandaag eerste beurt gehad. Sindsdien doet de app het niet meer. "mobile access disabled" Ik heb al gebeld en er schijnt iets mis te zijn met het "systeem".


is misschien normaal, de app wordt uitgezet zolang de auto in onderhoud is . hebben ze de auto al terug "vrijgegeven" heb je een email gekregen met de service invoice ?