Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Het wordt ondertussen wel eens tijd dat ze de bug in TuneIn oplossen.

Elke keer je een telefoongesprek afsluit verspringt de TuneIn zender naar de eerstvolgende in je favorieten.
Heel vervelend, en kan me niet inbeelden dat dit een probleem is waar je langer dan 10 min aan nodig hebt om dit op te lossen.
 
Het wordt ondertussen wel eens tijd dat ze de bug in TuneIn oplossen.

Elke keer je een telefoongesprek afsluit verspringt de TuneIn zender naar de eerstvolgende in je favorieten.
Heel vervelend, en kan me niet inbeelden dat dit een probleem is waar je langer dan 10 min aan nodig hebt om dit op te lossen.
De eigenaren en testers in de US gebruiken Slacker en niet Tune-In voor internetradio. Vandaar.
 
Het wordt ondertussen wel eens tijd dat ze de bug in TuneIn oplossen.

Elke keer je een telefoongesprek afsluit verspringt de TuneIn zender naar de eerstvolgende in je favorieten.
Heel vervelend, en kan me niet inbeelden dat dit een probleem is waar je langer dan 10 min aan nodig hebt om dit op te lossen.

Bij mij is het niet eens als ik een telefoongesprek gevoerd heb, maar ook op een willekeurig moment, zonder enige aanleiding. Soms wat frequenter, en soms zit er dagen tussen.
 
Bij mij is het niet eens als ik een telefoongesprek gevoerd heb, maar ook op een willekeurig moment, zonder enige aanleiding. Soms wat frequenter, en soms zit er dagen tussen.
Volgens mij is dit niet helemaal willekeurig, maar op plaatsen waar het 3G signaal zwak is. In dat soort gebieden, verspringt het mij bij ook regelmatig naast de al gemelde beeindiging van een telefoongesprek.
 
Het wordt ondertussen wel eens tijd dat ze de bug in TuneIn oplossen.

Elke keer je een telefoongesprek afsluit verspringt de TuneIn zender naar de eerstvolgende in je favorieten.
Heel vervelend, en kan me niet inbeelden dat dit een probleem is waar je langer dan 10 min aan nodig hebt om dit op te lossen.

Bij mij is het niet eens als ik een telefoongesprek gevoerd heb, maar ook op een willekeurig moment, zonder enige aanleiding. Soms wat frequenter, en soms zit er dagen tussen.

Volgens mij is dit niet helemaal willekeurig, maar op plaatsen waar het 3G signaal zwak is. In dat soort gebieden, verspringt het mij bij ook regelmatig naast de al gemelde beeindiging van een telefoongesprek.

Naar mijn ervaring verspringt hij naar de volgende 'preset' in tune-in wanneer hij z'n signaal verloren is en na zoveel seconden de communicatie niet heeft kunnen herstellen.
Als het signaal wegvalt ( zwakke ontvangst 3G ) draait het ringetje, al voorgehad dat wanneer je geduldig wacht hij inderdaad de volgende preset probeert, maar wanneer je 'ongeduldig' op het draaiende ringetje tikt doet hij een manuele reload en springt er dan meestal binnen de 2 seconden terug in en blijft op de zelfde zender staan.
Ik zie het niet echt als een bug… eerder een poging om terug muziek binnen te krijgen.
 
Het wordt ondertussen wel eens tijd dat ze de bug in TuneIn oplossen.

Elke keer je een telefoongesprek afsluit verspringt de TuneIn zender naar de eerstvolgende in je favorieten.
Heel vervelend, en kan me niet inbeelden dat dit een probleem is waar je langer dan 10 min aan nodig hebt om dit op te lossen.

Heb ik ook af en toe last van. Soms best schrikken als je ongemerkt van Radio 4 Concerten (volume op 9) naar Deep FM overschakelt. :eek:
 
Ik heb inmiddels een boek vol correspondentie met Tilburg over de TuneIn en Spotify problemen - wordt er langzaam gestoord van... Volgens het SeC is het TuneIn probleem een firmware fout en schijnbaar ben ik de enige met een Spotify probleem... Ben ik toch nog uniek! :) Goed, zal allemaal best wel eens opgelost worden maar de schoonheidsprijs verdient het zeker niet.