Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over tekortkomingen van Tesla (niet van personen s.v.p.)

This site may earn commission on affiliate links.

Idd.

Screen Shot 2022-10-01 at 11.35.24.png
 
Vrijdag gereden zonder bordherkenning, regensensor of enige vorm van FSD. Het was gewoon leeg in de rechterbovenhoek. Geen melding, geen foutmelding, niks. Navigatie en de nuziek deden het gelukkig nog wel.

Heb de regensensor maar op een vaste stand gezet en met twee handen gereden. Reset in de parkeergarage was voldoende. Had liever een foutmelding gehad, en dan liefst voordat ik vertrok.
 
Ok, dan ga ik het zelf eens proberen met de hulp van wat buurmannen. Meestal besteed ik zelfs een spijker in de muur slaan uit omdat ik in staat ben dat te verzieken, maar je wordt er langzamerhand tot gedwongen om het zelf te doen aangezien er geen personeel beschikbaar is,
Verkoop je de oude? Ik zoek nog een kapotte laadpaal voor een zelfgemaakte laadpaal die nog waterdicht gemaakt moet worden.
 
Verkoop je de oude? Ik zoek nog een kapotte laadpaal voor een zelfgemaakte laadpaal die nog waterdicht gemaakt moet worden.
Ik zal het je laten weten wanneer het zo ver is. Eigenlijk wil ik hem 1) op mijn studeerkamer hangen als lamp of 2) in de wc als wc-rol houder of 3) bij de zwemvijver hangen als buitendouche. Ik koester deze ideeën tot mijn vrouw volgende week terug is uit de VS.

Dan PM ik je de prijs.
 
Je kan de reset ook al rijden doen.
Als ik alleen ben, dan had ik dat natuurlijk gedaan. En dit is het jank-kanaal. :)

Maar leg jij mijn vrouw uit dat het "perfectly fine" is als het scherm helemaal zwart is, terwijl het regent, we in een nieuwe stad zijn en het erg druk op de weg is? :)

Het is Linux, dus ze kunnen prima de "daemons" (Linux services) opnieuw opstarten bij falen - maar alleen als ze goede health-checks hebben, wat ik betwijfel.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Als ik alleen ben, dan had ik dat natuurlijk gedaan. En dit is het jank-kanaal. :)

Maar leg jij mijn vrouw uit dat het "perfectly fine" is als het scherm helemaal zwart is, terwijl het regent, we in een nieuwe stad zijn en het erg druk op de weg is? :)

Het is Linux, dus ze kunnen prima de "daemons" (Linux services) opnieuw opstarten bij falen - maar alleen als ze goede health-checks hebben, wat ik betwijfel.
Sinds mijn vrouw vast stond midden in de COVID test straat, durft ze alle resets overal zelf uit te voeren 😅
 
  • Like
Reactions: Krisja
Als je er niet uitkomt stuur je mij maar een berichtje. Is toch om de hoek.
Update, toch een GEN2 TWC gekregen (met langere kabel dan ik oorspronkelijk had, heel fijn!) en met de buurman aan de slag gegaan. Inderdaad fluitje van een cent, dank voor de suggestie het zelf te doen!
 

Attachments

  • 7FCEB6E9-F79D-4535-BD0E-A8CFD48D24DC.jpeg
    7FCEB6E9-F79D-4535-BD0E-A8CFD48D24DC.jpeg
    762 KB · Views: 45
  • 999D17DF-2986-4D67-BD9F-E374C4227C3F.jpeg
    999D17DF-2986-4D67-BD9F-E374C4227C3F.jpeg
    979.4 KB · Views: 45