Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ja ik dacht laat ik ze maar de zwaarst mogelijk opvoeding geven.
Ik ben echt allergisch voor rammels en geluiden. Eigenlijk niet het goede merk voor mij.. :oops:
Mijn Classic S rammelt nergens. En dat is zo van bij de aflevering.
Is ook nooit teruggeweest voor een kraakje of een rammeltje.

Het magische woord hier is panodak.
Of beter : géén panodak.
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Hier ook panoramadak, maar geen rammeltjes MEER. Omgebogen lipje, stukje vilt, extra smeermiddel, van alles geprobeerd, maar nu stil.
Alleen knallend geluid bij temperaturen onder nul. Houdt je in ieder geval wakker bij aanvang van nachtelijke ritten.
 
Viltje is allang verdwenen inmiddels en het lipje (midden voorzijde) is nu ongeveer 135 graden naar beneden gebogen: _/
[EDIT:] Heb even snel een paar fotootjes geschoten.
AB210839-205F-44C1-9273-8BBD8C0D8468.jpeg
439B6E12-323B-468C-B8FA-78C2552FF0B7.jpeg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: shthpnz
Ter aansluiting op robertvg:
Dit had ik voor-het-geval-dat opgeslagen:
Die Sicherung F 41 rot mitten im Sicherungskasten in Fahrtrichtung rechts 10 A ziehen und nach 3 Minuten wieder einstecken. Problem gelöst.

Die beiden Sicherungskästen befinden sich im vorderen Kofferraum nach ablösen der oberen Abdeckung. Die nur gesteckt ist.
 
  • Informative
Reactions: LuckyLuke
Wat ik mis in de tesla is het geluidsignaal dat het koud is onder de 4 graden dus glad kan zijn wat VW en Audi wel hebben. Een voorbeeld ik stap vanochtend in mijn niet verwarmde tesla rij weg en laat het Watt pendaal los aangezien het zo koud is doet de auto totaal geen re-gen dus rolt te hard door het zou fijn zijn als de auto een extra signaal zou afgeven van: Opletten re-gen staat uit door kou. Tuurlijk zelf opletten etc etc maar zo moeilijk zou dit niet moeten zijn.
 
  • Like
Reactions: Chris R
Wat ik mis in de tesla is het geluidsignaal dat het koud is onder de 4 graden dus glad kan zijn wat VW en Audi wel hebben. Een voorbeeld ik stap vanochtend in mijn niet verwarmde tesla rij weg en laat het Watt pendaal los aangezien het zo koud is doet de auto totaal geen re-gen dus rolt te hard door het zou fijn zijn als de auto een extra signaal zou afgeven van: Opletten re-gen staat uit door kou. Tuurlijk zelf opletten etc etc maar zo moeilijk zou dit niet moeten zijn.
Visueel heb je het gele driehoekje en stippellijntjes bij je verbruiksmeter. Volgens mij zou dat wel duidelijk moeten zijn. Juist die pingetjes en pongetjes bij VW vond ik best irritant. Vooral als je net op dat grensgebied van 4graden C reed.