Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
In Wagenzuges lukt dat nog well Maarten in Hamburg heb in Dan Metern even e-step bodigen On my way! treugesinnte te kommen bin der plants van bedoelde bestemming 😉
een van de redenen dat er nu een drie in bestelling staat
Ben je dronken Job? 🤣 o_O Even editen, dan haal ik deze weer weg OEHOE JOB WAKKER WORDEN, je roes uitslapen doe je maar in je eigen tijd.
 
Last edited:
Heb de hele ochtend geluisterd naar 1 liedje, maar klonk toch steeds anders. :)

Dus die oude bug, dat de juiste liedjes-info niet getoond wordt, is er nog steeds. Is irritant, want kan dus ook niet leuke liedjes een 🫀tje geven of op z'n minst achterhalen welk liedje het was. Reset is niet nodig - gewoon wisselen van afspeellijst en het werkt weer.
Toevallig, had ik vanochtend ook.

Automatische ruitenwissers zijn sinds de laatste paar firmwares ook slechter geworden (M3) 2021.36.5.5. In motregen moet ik iedere keer bijdrukken.
 
Ik heb dezelfde regenwater lek ervaring. Ik dacht dat de raamrubbers en/of voorruit rubbers lekte, maar na advies bij Tesla service in Rotterdam, gaven ze aan dat dit probleem een bekend ontwerp probleem is van de Tesla S. De dakgoot kan vervuild en verstopt raken, waardoor regenwater van dak niet wordt afgevoerd en overloopt en in de auto komt. in mijn geval komt het regenwater boven de pedaal uit de auto naar beneden lopen. Vloermat doorweekt zowel onder als boven.
 
Ik heb dezelfde regenwater lek ervaring. Ik dacht dat de raamrubbers en/of voorruit rubbers lekte, maar na advies bij Tesla service in Rotterdam, gaven ze aan dat dit probleem een bekend ontwerp probleem is van de Tesla S. De dakgoot kan vervuild en verstopt raken, waardoor regenwater van dak niet wordt afgevoerd en overloopt en in de auto komt. in mijn geval komt het regenwater boven de pedaal uit de auto naar beneden lopen. Vloermat doorweekt zowel onder als boven.
Oh dat heb ik ook wel eens gehad...met een Renault...kwestie van afvoergaatje te klein ontworpen...
 
Na een week of 6 eindelijk een nieuw voorruit erin. Die waren een tijdlang niet leverbaar. Carglass heeft het raam gemonteerd en vervolgens moest door een Tesla ranger een calibratie uitgevoerd worden. Die samenwerking was dan weer prima geregeld. Na 50 km rijden functioneerde AP weer normaal. Maar pas op voor steentjes dus want het kan even duren voordat je weer een nieuw ruit hebt 😉
 
  • Like
Reactions: job-lek
ik had bij mijn audi een probleem dat er een laagje water in stond als het geregend had of wasstraat. Ik kon maar niet ontdekken waar het naar binnen kwam. Lampunit leek een compleet gesloten systeem. Toen aan de onderkant met het kleinste boortje dat ik had: 3mm een gaatje geboord. Water er uit laten lopen en nooit meer last gehad van condens of water in de unit. en gaatje was niet zichtbaar zat net om de hoek aan de onderzijde.

Nu net een nieuwe tesla model 3, en na 2 weken: jawel flink condens in het achterlicht. Ik neig om weer een gaatje te boren ter ventilatie. Zag net in de straat bij 2 andere teslas exact hetzelfde probleem. Dit kan overigens niet van de wasstraat zijn, ik heb m nog nooit gewassen. Het was wel erg warm gisteren, dus wellicht van de zon, maar het is nu een nacht verder en vandaag normaal weer.. dus duurt dan wel lang voordat het weg trekt?
 
ik had bij mijn audi een probleem dat er een laagje water in stond als het geregend had of wasstraat. Ik kon maar niet ontdekken waar het naar binnen kwam. Lampunit leek een compleet gesloten systeem. Toen aan de onderkant met het kleinste boortje dat ik had: 3mm een gaatje geboord. Water er uit laten lopen en nooit meer last gehad van condens of water in de unit. en gaatje was niet zichtbaar zat net om de hoek aan de onderzijde.

Nu net een nieuwe tesla model 3, en na 2 weken: jawel flink condens in het achterlicht. Ik neig om weer een gaatje te boren ter ventilatie. Zag net in de straat bij 2 andere teslas exact hetzelfde probleem. Dit kan overigens niet van de wasstraat zijn, ik heb m nog nooit gewassen. Het was wel erg warm gisteren, dus wellicht van de zon, maar het is nu een nacht verder en vandaag normaal weer.. dus duurt dan wel lang voordat het weg trekt?
Is normaal, niks aan doen, verdwijnt telkens vanzelf, kan ik na 2,5 jaar MODEL 3 melden.
 
  • Like
Reactions: job-lek