You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor, het was toen we zelf met de wagen reden. Reeds achteruit en plots sprong handrem op, beide handen aan het stuur.
Het betreft hier de TPM verwerkingsmodule in de auto, niet de sensoren in de wielen.Is dit iets waar de detailers moeten op letten?
Of eventueel zelf bij afhalen van de wielen?
Ik heb er nu 16 000, maar ga vrijdag wel binnen omdat de chromen strip niet mooi op 1 lijn zit tussen de deuren en krassen op mijn ruit. Voor de rest alles okéIs het offtopic als ik zeg dat ik in de 12.000 km inmiddels geen issues heb gehad (ook niet bij aflevering)?
Mag ook wel eens gezegd worden.
Welke ik mij nog herinner:
- ABS uitgeschakeld
- Regeneratief remmen uitgeschakeld
- noodstop uitgeschakeld
- Stuurbekrachtiging uitgeschakeld
- Parkhulp niet beschikbaar
- Bandendruksensor uitgeschakeld
- .....
Hmmm bij mij ook kabelboom en highvoltage junction box niet goed, moeten toch qa op orde krijgenVandaag wagen terug mogen gaan ophalen. Was blijkbaar een kabel met slechte massa of iets dergelijks. In gewone taal, aarding die niet goed was. Slecht vertrokken vanuit de fabriek.
Hmmm bij mij ook kabelboom en highvoltage junction box niet goed, moeten toch qa op orde krijgen
Geweldig hè. Heb ik ook ooit meegemaakt. En dat zijn juist de ervaringen die je aan anderen doorvertelt om aan te geven hoe bijzonder Tesla is. Kleine moeite voor Tesla, en een geweldig effect op imago.Nou moe, wat me vandaag is gebeurd?
Zit ik nietsvermoedend een beetje te herstellen van een operatie gaat vandaag ineens de telefoon. Tesla Motors Amsterdam.
Ik heb in dit draadje van het forum een paar dagen geleden een post geplaatst waarin ik me afvroeg welke geluiden en eventuele klachten terecht waren of niet, uiteraard bij gebrek aan referentiekader. Met het verzoek of iemand eens mee kon kijken/oordelen.
Die post had Tesla gelezen en men belde om daar iets aan te doen. Er is een afspraak gemaakt met een technisch analist om alle klachten na te lopen en te zien of ze terecht zijn of niet. Indien terecht lost Tesla ze op.
Ik loop al een tijd op Bommeliaanse schoenen maar als ik oud-Hollandsche klompen had dan waren ze nu allebei gebroken! Dit heb ik écht nog niet meegemaakt, niet in automotive noch elders.
Chapeau Tesla, en happy readings op dit onvolprezen forum!
Je weet dat daar een speciale 'screen cleaning mode' voor is?Misschien onnozel maar zou het kunnen dat de detailer met een elektrostatisch doekje in de buurt van het dashboard is geweest?
Ik heb al enkele bizarre wijzigingen van de instellingen gehad hierdoor tijdens het poetsen. Als ik door de wasstraat van de carwash reed wilde ik tijd sparen door het dashboard al af te kuisen met zo een doekje en plots sprong de handrem op. De ganse wasstraat blokkeerde...
Jawel. Maar helpt die als ik met het doekje over de bovenkant van het dashboard wrijf? Ik dacht dat die er enkel was voor het display.Je weet dat daar een speciale 'screen cleaning mode' voor is?
ging er vanuit dat je met het doekje het scherm had geraakt.Jawel. Maar helpt die als ik met het doekje over de bovenkant van het dashboard wrijf? Ik dacht dat die er enkel was voor het display.
Dat is waarschijnlijk de reden.ik
ging er vanuit dat je met het doekje het scherm had geraakt.
Dan denk ik dat er iets anders aan de hand was: als je te ver los komt van de stoel (om bij het dashboard te kunnen) dan gaat hij ook vanzelf op de handrem. Heeft dus niets met dat doekje te maken.
Ik geloof er niks van. Instellingen staan ergens in het geheugen.Dat is waarschijnlijk de reden.
Wat het wijzigingen van de instellingen betreft ben ik zeker dat het doekje de oorzaak is. Iemand heeft mij zijn ervaring meegegeven hierover. Ik kan het gemakkelijk opnieuw laten gebeuren.
Probeer maar eens.Ik geloof er niks van. Instellingen staan ergens in het geheugen.