Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
sorry voor de jank post ....

mijn Model S slaapt buiten en ik erger me mateloos aan het gekraak van het interieur, dat was al wel aanwezig maar wordt met het koude weer nog erger, nog mensen waar het interieur kraakt ? ik heb het dan over dakbekleding.

ook linker achter portier die een geluid maakt bij het openen, een krakend geluid.

verder en dat valt nu op de tocht rechtsvoor .....

nog mensen met deze issues.

begint een beetje te veel van het goede te worden, zou niet mogen voor auto van deze prijsklasse
 
Heb ook wel eens een kraakje of trillinkje, is soms ook afhankelijk van het wegdek en inderdaad de kou. Maar ik stoor me er eigenlijk niet zo aan, zolang ik maar geen constante irritante geluiden heb. Wel een keer een vrij constant getril in het dashboard gehad, maar dat heb ik zelf weten te verhelpen door een paneel een beetje aan te drukken (geen idee waarom, maar sindsdien is het weg).

Tocht rechtsvoor komt over het algemeen door dat kleine driehoekige raampje, is wel een vrij algemeen probleem bij de Model S. Ik weet eigenlijk ook niet of daar al een oplossing voor is.

Maar alles waar je je echt aan stoort moet je eigenlijk even melden aan je Service Center. In deze prijsklasse hoor je inderdaad gewoon een goede (en stille) auto te hebben en Tesla doet er over het algemeen ook alles aan om je tevreden te houden.
 
  • Like
Reactions: S-19910
sorry voor de jank post ....

mijn Model S slaapt buiten en ik erger me mateloos aan het gekraak van het interieur, dat was al wel aanwezig maar wordt met het koude weer nog erger, nog mensen waar het interieur kraakt ? ik heb het dan over dakbekleding.

ook linker achter portier die een geluid maakt bij het openen, een krakend geluid.

verder en dat valt nu op de tocht rechtsvoor .....

nog mensen met deze issues.

begint een beetje te veel van het goede te worden, zou niet mogen voor auto van deze prijsklasse
Even naar het SeC, lossen ze voor je op ;) (is mijn eigen ervaring)
 
Ben al 3x terug geweest voor een rammel in het dak. Helaas... blijkbaar niet op te lossen. Laatste keer had ik er zelf wat tussen gestoken om te proberen het op te lossen. Staat er keurig in het rapport. "Oorzaak gevonden, klant heeft zelf materiaal aangebracht. Dit verwijderd". Dacht dat ik wel iemand kon vermoorden daar. Had een pittige mail geschreven. Maar uiteindelijk niet verstuurd. De intentie lijkt me namelijk wel goed bij de secs. Alles gratis, loaner.. enz. Jammer als ze de rammel hadden gevonden had ik er echt een doos gebak heen gestuurd. Helaas is de rammel zelfs erger geworden.
 
Ben al 3x terug geweest voor een rammel in het dak. Helaas... blijkbaar niet op te lossen. Laatste keer had ik er zelf wat tussen gestoken om te proberen het op te lossen. Staat er keurig in het rapport. "Oorzaak gevonden, klant heeft zelf materiaal aangebracht. Dit verwijderd". Dacht dat ik wel iemand kon vermoorden daar. Had een pittige mail geschreven. Maar uiteindelijk niet verstuurd. De intentie lijkt me namelijk wel goed bij de secs. Alles gratis, loaner.. enz. Jammer als ze de rammel hadden gevonden had ik er echt een doos gebak heen gestuurd. Helaas is de rammel zelfs erger geworden.
Hebben we het hier over een rammel in het dak met of zonder Panodak ?
Vermoed met Panodak
 
Ben al 3x terug geweest voor een rammel in het dak. Helaas... blijkbaar niet op te lossen. Laatste keer had ik er zelf wat tussen gestoken om te proberen het op te lossen. Staat er keurig in het rapport. "Oorzaak gevonden, klant heeft zelf materiaal aangebracht. Dit verwijderd". Dacht dat ik wel iemand kon vermoorden daar. Had een pittige mail geschreven. Maar uiteindelijk niet verstuurd. De intentie lijkt me namelijk wel goed bij de secs. Alles gratis, loaner.. enz. Jammer als ze de rammel hadden gevonden had ik er echt een doos gebak heen gestuurd. Helaas is de rammel zelfs erger geworden.
ik denk dat dit het gaas-antiwindgeruis ding is wat omhoog klapt als het dak open gaat. lijkt er op dat dit bij dicht dak gaat klapperen... Dit heb ik onlangs mogen vaststellen, maar voor ik er mee terug kon gaan had ik ineens mega schade aan de auto :(
 
of aan onze wegen ;(

Ervaring met gekraak in dak, deuren, dashboard hoort erbij heb ik de indruk... Toch ook in de vele loaners die ik heb gereden. De facelift leek wel veel beter en stiller te zijn maar die had maar een paar duizend kilometer.

Bij herstelling van interieurgeluiden lijkt me wel dat je er altijd minstens 1 voor terug in de plaats, dus ben ermee gestopt.

Intersante vraag zou zijn wat de voorgaande wagen was in België vs. in Nederland? En daarmee dus het verwachtingspatroon...
K.
 
Ervaring met gekraak in dak, deuren, dashboard hoort erbij heb ik de indruk... Toch ook in de vele loaners die ik heb gereden. De facelift leek wel veel beter en stiller te zijn maar die had maar een paar duizend kilometer.

Bij herstelling van interieurgeluiden lijkt me wel dat je er altijd minstens 1 voor terug in de plaats, dus ben ermee gestopt.

Intersante vraag zou zijn wat de voorgaande wagen was in België vs. in Nederland? En daarmee dus het verwachtingspatroon...
K.
ik reed met een skoda vn 33.000 catalogus prijs, en had zelfs in die wagen geen gepiep en gekraak. het is een fantastische auto de model is maar dit is gewoon irritant
 
Bij mijn Rosse Furie is er ook een krakend geluid in het dak rechtsmidden. Nazicht bracht geen verlichting van symptomen, ze hadden in Aartselaar wat dingen aangedraaid en dit ging enkele tientallen kilometers wat beter. Nu terug naar af.

Vorige auto was een Megane, nooit kraakjes gehad.

Bij het installeren van de Weathertech wintermatten heb ik enkele glasfragmenten gevonden, oorzaak? De Rosse is een demowagen...