Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Was 't een rode P85, achterwiel aangedreven, Luchtvering, Gunmetal Turbine 21", AP1 uit 2015 toevallig ;) In Maart als certified occasion opgehaald. Ze staan wel met enige regelmaat te koop bij tesla als occasion hoor. En ik sluit me bij Wim aan, geweldige koets (en om on-topic te blijven - op de ruitensproeiers na - holy moly!)

Hebben ze die p85 met AP ooit ook met next gen zetels geleverd? Denk idd dat ik uw rode p85 heb gezien toen... er staat zelfs een titanium facelift te koop maar wel met zwarte zetels.
 
Hebben ze die p85 met AP ooit ook met next gen zetels geleverd? Denk idd dat ik uw rode p85 heb gezien toen... er staat zelfs een titanium facelift te koop maar wel met zwarte zetels.

Nee, het neusje, de stoelen (of de zetels zoals onze zuiderburen ze noemen haha) en 3G ipv 4G zijn de enige 'nadelen' van het 2015 model. En ik kan het niet eens als nadeel bestempelen hoor. Het is een probleem vrije auto waar ik iedere dag van geniet, van rijgedrag en inderdaad, AP1.

20180527_093829.jpg
 
Thanks, heb je ook een oplossing voor het volgende?
Ik zet in de auto aan dat hij om 23:30 mag gaan laden. In de app zegt hij dat hij om 21:30 gaat laden.

Tijd in de auto en op mijn telefoon staan goed. :-s

Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn telefoon met een OTP generator (One Time Passwords, tbv 2-factor authentication).
Het leek dat de instelling of de tijd in 12hr of 24hr tijd getoond moet worden relevant was.

Bij de ene setting werkte geen enkele OTP, bij de andere werkte alles weer.

Kan volledig ongerelateerd zijn, maar mischien het proberen waard. Hoewel het in jouw situatie meer klinkt als een tijdzone issue. (die 2 uur klinkt als GMT vs CEST)
 
Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn telefoon met een OTP generator (One Time Passwords, tbv 2-factor authentication).
Het leek dat de instelling of de tijd in 12hr of 24hr tijd getoond moet worden relevant was.

Bij de ene setting werkte geen enkele OTP, bij de andere werkte alles weer.

Kan volledig ongerelateerd zijn, maar mischien het proberen waard. Hoewel het in jouw situatie meer klinkt als een tijdzone issue. (die 2 uur klinkt als GMT vs CEST)

Ik heb mij er verder even niet in verdiept maar zonder enige aanleiding of verandering van mijn zijde m.b.t. de instellingen is hij het sinds afgelopen zondag ineens goed gaan doen :confused:

Vreemd maar goed ik klaag niet (meer).
 
Ik zal morgen eens kijken, ik moet eerlijk zeggen dat ik het nooit gebruik. Met mijn telefoon gaat het 100 keer sneller. Of gebruik je hem tijdens het rijden? (want dan mag je geen telefoon vasthouden natuurlijk;-)
Praktisch nooit want hij doet het zelden. Is wel handig, buienradar bv., maar je kunt er ook een klok op zetten. Er zijn een paar sites ontwikkeld speciaal voor de Tesla.
 
Geweldig nieuws.. Ik kan me melden.. 15 augustus.... dat is 3 maanden en een paar dagen na 2e melding en 4 maanden en 3 dagen na de eerste storingsmelding (bij twee melding was de lijst euvels pas volledig, maar dan wordt wel alles in één keer opgelost -hoop ik dan maar- ). Auto was toen 1/2 jaar out of warranty, weet niet of daar aan ligt. Maar ik vind zo'n doorlooptijd wel absurd en heb daar lang over gesproken met SeC Duiven, omdat ik nu echt ga twijfelen over mijn M3 reservering.
Ze mompelden nog iets over a.s. vakantiedrukte, maar ja, de eerste storing heb ik toch echt al in april gemeld. Inderdaad blijken onderdelen met enige regelmaat uit Amerika te moeten komen... per boot natuurlijk. Ze gaan wel een grotere voorraad aanleggen (so keep posting here to see if that is true) en meer technicians aannemen (recent twee in Duiven). Meer Tesla's betekent nou eenmaal meer issues. Ik ben benieuwd of ik recordhouder ben en zou me willen melden voor een nieuw draadje "Record reparatiewachtperiode"en als eerste willen posten met 4 maanden en 3 dagen. Mag ook een draadje "van melding tot en met reparatie-record" worden en dan wacht ik nog even met posten.
“De diagnose heeft uitgewezen dat er mogelijk een probleem zit in een van de componenten van de verwarming. Deze is besteld maar wij hebben helaas nog geen zicht op wanneer deze binnen is. Zodra wij dat wel hebben nemen wij weer contact op. ”
Is het niet zo dat niet alle onderdelen ergens in NL op de plank (zouden moeten) liggen?
Moet er toch niet aan denken dat me dit ‘s winters gaat overkomen, ik jank niet over de tekortkomingen maar wel over dit soort termijnen, dat gaat de twee maanden zeker overschrijden. Ik ga mensen in mijn buurt die ook een tesla overwegen toch adviseren om er met dit verhaal in het achterhoofd nog maar eens over na te denken.
 
Vraag over uitlijning:

Zijn er nog die problemen hebben om de wagen stabiel rechtuit te hebben met stuur in het midden? Bij mij trekt hij een kant uit of staat het stuur scheef als hij niet trekt en stabiel recht rijdt? Na herhaaldelijk uitlijnen komt dit maar niet in orde tot ieders frustratie (inclusief het sec)..
 
Vraag over uitlijning:

Zijn er nog die problemen hebben om de wagen stabiel rechtuit te hebben met stuur in het midden? Bij mij trekt hij een kant uit of staat het stuur scheef als hij niet trekt en stabiel recht rijdt? Na herhaaldelijk uitlijnen komt dit maar niet in orde tot ieders frustratie (inclusief het sec)..
Als je op dit forum zoekt op bijv. 'uitlijning' komt er veel naar boven. Bijv. een uitgebreide reactie is deze link
Janken over tekortkomingen
suc6
 
Is het iemand wel eens gelukt om via voice control te bellen met iemand met een Nederlandse naam (bijvoorbeeld "Call Jan Janssen"). Nou dat werkte in al mijn vorige auto's een stuk beter. Of..... doe ik iets fout of moet ik ergens iets instellen?
 
Is het iemand wel eens gelukt om via voice control te bellen met iemand met een Nederlandse naam (bijvoorbeeld "Call Jan Janssen"). Nou dat werkte in al mijn vorige auto's een stuk beter. Of..... doe ik iets fout of moet ik ergens iets instellen?

Mij nog nooit gelukt. Dacht dat mijn Engels redelijk was, maar daar denkt Tesla anders over....

Ik heb als truc mijn favorieten even een sterretje voor de naam gegeven, dat zoekt wat makkelijker...
 
Heb nu 4 weken mijn nieuwe S. Bij het bellen krijg heel vaak de klacht dat er een enorme echo te horen is. Ik hoor hem niet, maar degene die mij belt hoort zichzelf na enkele seconden.
Ook valt mij op dat ik het geluid op 8 moet zetten om te verstaan wat iemand zegt. Volgens mij was dit bij mijn oude S niet zo.
Reset helpt niet.
Iemand ook dit probleem / een oplossing?