Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Als ik dat wist.... Enige wat ik kon bedenken was batterij leeg, maar dan zou hij het thuis ook niet moeten doen. Laat ik het zo zeggen: ik heb de laatste 10-15 jaar in auto's gereden met een sleutel/zender. Dit nog nooit meegemaakt. Maar ach, de geneugten van Tesla rijden, zal ik maar zeggen
Ik heb iets vergelijkbaars gehad jaren geleden op Schiphol met een vorige auto. Er was op de plek waar ik geparkeerd had zo veel radio interferentie dat het signaal van mijn autosleutel niet goed aankwam bij de auto. Het heeft echt toen heel lang geduurd voordat ik 'm uiteindelijk ontgrendeld kreeg.
 
Ik heb iets vergelijkbaars gehad jaren geleden op Schiphol met een vorige auto. Er was op de plek waar ik geparkeerd had zo veel radio interferentie dat het signaal van mijn autosleutel niet goed aankwam bij de auto. Het heeft echt toen heel lang geduurd voordat ik 'm uiteindelijk ontgrendeld kreeg.
Heb ik inderdaad ook regelmatig op P3 lang parkeren gehad (met andere auto's) - denk dat er van al die radarsystemen teveel interferentie is.
 
Weet iemand waar de microfoon zit (carkitt/ handsfree bellen) in de Model X? Op dit moment horen mensen mij slecht tenzij ik loop te schreeuwen en dat is een beetje erg frustie ik moet sowieso nog lans het sec voor andere punten maar wil even kijken waar dat ding zit misschien zit er iets voor.

Werkt de spraakbesturing wel goed? Dan zou ik denken dat het niet aan microfoon ligt. Ik kom op internet wel tegen dat het kan helpen om tijdens bellen bluetooth verbinding te verbreken en opnieuw te verbinden. Dat schijnt 1x nodig te zijn en dan zou het opgelost zijn. Wie weet helpt dit ook voor jou.
 
Iets nieuws althans voor mij): sinds gisteren de melding (vergezeld van irritant bliepje) “parkeerhulp niet beschikbaar”.
Power Off gedaan, met en zonder parkassist systeem ingeschakeld. Geen resultaat. Vandaag Support gebeld, lange Power Off gedaan, geen resultaat. Zoals afgesproken teruggebeld naar Support, ze sturen data door naar Sec, na analyse wordt ik gebeld en / of wordt er een afspraak voor inspectie / herstel gemaakt. Eerst wordt dus geprobeerd op afstand het probleem op te lossen. Wordt vervolgd.
By the way: parkeerhulp behelst niet alleen automatisch inparkeren, ook de sensoren werken niet meer, vandaar dat de melding elke keer herhaald wordt wanneer de snelheid onder de 10km/u komt.
 
Iets nieuws althans voor mij): sinds gisteren de melding (vergezeld van irritant bliepje) “parkeerhulp niet beschikbaar”.
Power Off gedaan, met en zonder parkassist systeem ingeschakeld. Geen resultaat. Vandaag Support gebeld, lange Power Off gedaan, geen resultaat. Zoals afgesproken teruggebeld naar Support, ze sturen data door naar Sec, na analyse wordt ik gebeld en / of wordt er een afspraak voor inspectie / herstel gemaakt. Eerst wordt dus geprobeerd op afstand het probleem op te lossen. Wordt vervolgd.
By the way: parkeerhulp behelst niet alleen automatisch inparkeren, ook de sensoren werken niet meer, vandaar dat de melding elke keer herhaald wordt wanneer de snelheid onder de 10km/u komt.
Vervelend. Soms ben ik dan een beetje blij dat ik al die luxe niet had.
Had wel parkassist in de Auris. Dochter geprobeerd en jawel, gelijk tegen een stilstaande auto aan.