Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Hey Nico, er komt binnenkort een site aan met alle details, werkbonnen, briefwisseling, mailverkeer, conclusies en vonnis.
Beste Danny,

Ik ken iemand “die heeft zo een maandagochtend auto” , kwam op dit forum en werd stelselmatig door 3 mensen (ik noem geen namen) geïsoleerd, gemanipuleerd en best “vakkundig; in een bepaalde hoek gedreven.

Ik heb de moeite genomen om dit hele forum eens te doorgronden. Ik kom op ‘8‘ mensen, die stelsematig: ontkennen,bijsturen, invloed uitoefenen, zaken belachelijk maken, bagataliseren en vooral heel duidelijk een missie hebben......en als je dan naar de onderliggende structuren kijkt van elkaars berichten ondersteunen en “liken” dan zul je patronen zien.
De tendens is dat alles in dit forum in draadjes wordt verdeeld. Is er een kritisch draadje wordt het een nieuw draadje. Op deze wijze worden onderwerpen verdeeld en inhoud uit context gehaald. Degen die deze draadjes mogen splitsen, zou ik willen vragen hier eens kritisch naar te kijken.
Daarnaast zijn er een paar mensen, die in alle draadjes meepraten. Dat vindt ik opmerkelijk, want waarom, zou je over de volle breedte interesse of deskundigheid bezitten. De meeste mensen posten gewoon een probleem, gaan ervan uit dat ze op het juiste forum zitten en doen het ermee. Maar als ik dan kijk, zie je dat er juist heel veel overeenkomsten zijn en de rode draad wel degelijk gaat over ‘dingen die nog niet kapot zouden mogen en vervolgens de waardeloze service’ niets geheims aan en weten helaas gewoon heel veel mensen. Danny heb de rode draad van jouw verhaal eens bekeken, maar op zich best ook veel herkenning daarin dus.

Ben ervan overtuigd, dat die kennis van mij met alles wat hij nu verzameld heeft aan bewijzen en opgebouwd dossier, echt wel een verhaal heeft. Als hij ergens voor gaat en ervan overtuigd is, heb ik hem nog nooit bakzeil zien halen. Maar hij is niet iemand die in “clubjes” gaat zitten.

Het mooie is, dat wel iedereen gewoon blij is met die auto”s “ Ze zouden alleen niet zo vaak kapot moeten gaan” zegt die kennis altijd!
 
Beste Danny,

Ik ken iemand “die heeft zo een maandagochtend auto” , kwam op dit forum en werd stelselmatig door 3 mensen (ik noem geen namen) geïsoleerd, gemanipuleerd en best “vakkundig; in een bepaalde hoek gedreven.

Ik heb de moeite genomen om dit hele forum eens te doorgronden. Ik kom op ‘8‘ mensen, die stelsematig: ontkennen,bijsturen, invloed uitoefenen, zaken belachelijk maken, bagataliseren en vooral heel duidelijk een missie hebben......en als je dan naar de onderliggende structuren kijkt van elkaars berichten ondersteunen en “liken” dan zul je patronen zien.
De tendens is dat alles in dit forum in draadjes wordt verdeeld. Is er een kritisch draadje wordt het een nieuw draadje. Op deze wijze worden onderwerpen verdeeld en inhoud uit context gehaald. Degen die deze draadjes mogen splitsen, zou ik willen vragen hier eens kritisch naar te kijken.
Daarnaast zijn er een paar mensen, die in alle draadjes meepraten. Dat vindt ik opmerkelijk, want waarom, zou je over de volle breedte interesse of deskundigheid bezitten. De meeste mensen posten gewoon een probleem, gaan ervan uit dat ze op het juiste forum zitten en doen het ermee. Maar als ik dan kijk, zie je dat er juist heel veel overeenkomsten zijn en de rode draad wel degelijk gaat over ‘dingen die nog niet kapot zouden mogen en vervolgens de waardeloze service’ niets geheims aan en weten helaas gewoon heel veel mensen. Danny heb de rode draad van jouw verhaal eens bekeken, maar op zich best ook veel herkenning daarin dus.

Ben ervan overtuigd, dat die kennis van mij met alles wat hij nu verzameld heeft aan bewijzen en opgebouwd dossier, echt wel een verhaal heeft. Als hij ergens voor gaat en ervan overtuigd is, heb ik hem nog nooit bakzeil zien halen. Maar hij is niet iemand die in “clubjes” gaat zitten.

Het mooie is, dat wel iedereen gewoon blij is met die auto”s “ Ze zouden alleen niet zo vaak kapot moeten gaan” zegt die kennis altijd!
Dag Piet,

ik ben even niet actief geweest op het forum, maar wees er zeker van, ik heb niet stil gezeten 😉.
Dat hier raadsheren of medewerkers van Tesla Benelux aanwezig zijn om nodige defensieve acties te ondernemen heb ik ook al een tijdje door.
Nog enkele weken, dan valt er een bommetje 💪
 
Beste Danny,

Ik ken iemand “die heeft zo een maandagochtend auto” , kwam op dit forum en werd stelselmatig door 3 mensen (ik noem geen namen) geïsoleerd, gemanipuleerd en best “vakkundig; in een bepaalde hoek gedreven.

Ik heb de moeite genomen om dit hele forum eens te doorgronden. Ik kom op ‘8‘ mensen, die stelsematig: ontkennen,bijsturen, invloed uitoefenen, zaken belachelijk maken, bagataliseren en vooral heel duidelijk een missie hebben......en als je dan naar de onderliggende structuren kijkt van elkaars berichten ondersteunen en “liken” dan zul je patronen zien.
De tendens is dat alles in dit forum in draadjes wordt verdeeld. Is er een kritisch draadje wordt het een nieuw draadje. Op deze wijze worden onderwerpen verdeeld en inhoud uit context gehaald. Degen die deze draadjes mogen splitsen, zou ik willen vragen hier eens kritisch naar te kijken.
Daarnaast zijn er een paar mensen, die in alle draadjes meepraten. Dat vindt ik opmerkelijk, want waarom, zou je over de volle breedte interesse of deskundigheid bezitten. De meeste mensen posten gewoon een probleem, gaan ervan uit dat ze op het juiste forum zitten en doen het ermee. Maar als ik dan kijk, zie je dat er juist heel veel overeenkomsten zijn en de rode draad wel degelijk gaat over ‘dingen die nog niet kapot zouden mogen en vervolgens de waardeloze service’ niets geheims aan en weten helaas gewoon heel veel mensen. Danny heb de rode draad van jouw verhaal eens bekeken, maar op zich best ook veel herkenning daarin dus.

Ben ervan overtuigd, dat die kennis van mij met alles wat hij nu verzameld heeft aan bewijzen en opgebouwd dossier, echt wel een verhaal heeft. Als hij ergens voor gaat en ervan overtuigd is, heb ik hem nog nooit bakzeil zien halen. Maar hij is niet iemand die in “clubjes” gaat zitten.

Het mooie is, dat wel iedereen gewoon blij is met die auto”s “ Ze zouden alleen niet zo vaak kapot moeten gaan” zegt die kennis altijd!
De toon van je eerste openingspost op dit forum over medeforumleden bevreemd mij...🤔
Ik wist overigens niet eens dat er hier zoveel (8) zo actieve leden waren 😉
 
Beste Danny,

Ik ken iemand “die heeft zo een maandagochtend auto” , kwam op dit forum en werd stelselmatig door 3 mensen (ik noem geen namen) geïsoleerd, gemanipuleerd en best “vakkundig; in een bepaalde hoek gedreven.
ja ik heb ook het sterkste vermoeden dat Soros hier de touwtjes in handen heeft. Wat denk je dat er met al die software-updates gebeurt? Dat is gewoon om te zorgen dat alles weer is aangepast aan de laatste virusversi. Je gaat het past echt zien als je wakker wordt.
 
Klachten kunnen en zullen best terecht zijn, maar zodra iemand zich registreert om direct leden te beschuldigen van een complot, tja. We wachten het bommetje van Danny rustig af lijkt me.
En ik werk niet voor Tesla en ben ook al geen advocaat.
Ik krijg altijd netjes 25 euro gestort op mijn rekening wanneer ik een klacht kan ondersneeuwen op dit platform
 
Kennelijk heb ik mensen beledigd met mijn post, dat is jammer, zeker gezien, de algemene strekking en inhoud.
De reden, dat ik op dit forum ging kijken was eigenlijk het verhaal, dat ik van mijn kennis hoorde. Danny ken ik oprecht niet, maar is wel op een vergelijkbare manier “slachtoffer“ van een “ behandeling” zoals ook mijn kennis omschreef. (Vind IK he). Het enige wat ik probeerde te duiden was de feitelijke constatering daarvan en hem sterken en bevestigen in zijn mening. We zullen het kennelijk gaan zien of en -wellicht- Danny en ook mijn kennis uiteindelijk gelijk gaan krijgen.

Meestal laat de pyromaan zich al zien tijdens de brand. Staan er vaak als eerste bij:)
 
Kennelijk heb ik mensen beledigd met mijn post, dat is jammer, zeker gezien, de algemene strekking en inhoud.
De reden, dat ik op dit forum ging kijken was eigenlijk het verhaal, dat ik van mijn kennis hoorde. Danny ken ik oprecht niet, maar is wel op een vergelijkbare manier “slachtoffer“ van een “ behandeling” zoals ook mijn kennis omschreef. (Vind IK he). Het enige wat ik probeerde te duiden was de feitelijke constatering daarvan en hem sterken en bevestigen in zijn mening. We zullen het kennelijk gaan zien of en -wellicht- Danny en ook mijn kennis uiteindelijk gelijk gaan krijgen.

Meestal laat de pyromaan zich al zien tijdens de brand. Staan er vaak als eerste bij:)
Misschien is het te algemeen. Wees nu eens specifiek. Noem de naam. Noem de situatie.

Duid aan wat je bedoeld. Wees concreet met inhoudelijk issues.

Ik heb zelf vele situaties meegemaakt bij Tesla waar ik van sta te kijken. Ik zie een organisatie die heel veel pijn heeft in haar groei. Dus belabberde communicatie. Geen duidelijke opvolging. Etc etc En ja, ook situaties waar geen oplossing nu de uitkomst is (voor een traditioneel organisatie of persoon is dat ondenkbaar)

Ik heb bewondering voor Elon zijn 'principle first' methode van denken. Maar er zijn nog vele vele dingen mis. Dat ziet elk stel hersens.

Ben ik fanboy. Ja. Ben ik kritisch als ik(of een derde) niet goed wordt behandeld. Ja.

Kom maar op met het verhaal.