Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Jatten van spiegels Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuwe Trend, niet ontchromen maar ontspiegelen
Ik had vorig jaar op vakantie een Fransoos die de trendsetter moet zijn geweest:

full
 
Bij mijn model 3 helaas dit weekend ook bij beide spiegels het glas verdwenen , auto stond gewoon op de oprit. Bij Tesla kosten l+r 393 euri inclusief montage, levertijd 2 weken. Pffff.... Hoop niet dat dit herhaald gaat worden. Iemand nog tips om dit te voorkomen of andere leveranciers die het voor minder aanbieden?
 
Bij mijn model 3 helaas dit weekend ook bij beide spiegels het glas verdwenen , auto stond gewoon op de oprit. Bij Tesla kosten l+r 393 euri inclusief montage, levertijd 2 weken. Pffff.... Hoop niet dat dit herhaald gaat worden. Iemand nog tips om dit te voorkomen of andere leveranciers die het voor minder aanbieden?
Had je sentry mode aan?
Die grapjassen gelijk publiceren.
Waar is het gebeurt?
 
Bij mijn model 3 helaas dit weekend ook bij beide spiegels het glas verdwenen , auto stond gewoon op de oprit. Bij Tesla kosten l+r 393 euri inclusief montage, levertijd 2 weken. Pffff.... Hoop niet dat dit herhaald gaat worden. Iemand nog tips om dit te voorkomen of andere leveranciers die het voor minder aanbieden?
Alleen het glas 400,-? 🤪 Als er verder geen schade is zou ik zeggen doorzoek het forum/google eens, er zijn zat alternatieven.
 
Bij mijn model 3 helaas dit weekend ook bij beide spiegels het glas verdwenen , auto stond gewoon op de oprit. Bij Tesla kosten l+r 393 euri inclusief montage, levertijd 2 weken. Pffff.... Hoop niet dat dit herhaald gaat worden. Iemand nog tips om dit te voorkomen of andere leveranciers die het voor minder aanbieden?
Voor alleen de spiegelglazen zelf? Dat is echt een bizar bedrag.
 
Politie Eindhoven waarschuwt er nu ook voor, blijkbaar al ruim 20 aangiftes:


In het artikel spreken ze zelfs over 1300. Ja geef boefjes nog meer ideeën dat er iets te halen valt. Aan het begin van dit topic werd nog gemeld dat het een kleine 70 euro was voor een setje.
 

In het artikel spreken ze zelfs over 1300. Ja geef boefjes nog meer ideeën dat er iets te halen valt. Aan het begin van dit topic werd nog gemeld dat het een kleine 70 euro was voor een setje.
Waar raak je 1300 Tesla spiegels kwijt?