Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Jatten van spiegels Tesla

This site may earn commission on affiliate links.

Ik snap niet waarom mensen nog in Amsterdam blijven (of gaan) wonen. Ik heb er 6 jaar gewoond en was blij er weg te kunnen. Toegegeven, ik woonde niet in de geweldigste buurten (Bos en Lommer, Bijlmer). Maar dit is toch geen stad waar je met een Tesla wilt wonen? Zoeken naar een parkeerplek, zoeken naar een vrije laadpaal, vandalisme, afgunst. Dan heb ik het nog maar niet over de andere zaken, maar ik wil niet off topic gaan.
 
Ik snap niet waarom mensen nog in Amsterdam blijven (of gaan) wonen. Ik heb er 6 jaar gewoond en was blij er weg te kunnen. Toegegeven, ik woonde niet in de geweldigste buurten (Bos en Lommer, Bijlmer). Maar dit is toch geen stad waar je met een Tesla wilt wonen? Zoeken naar een parkeerplek, zoeken naar een vrije laadpaal, vandalisme, afgunst. Dan heb ik het nog maar niet over de andere zaken, maar ik wil niet off topic gaan.

Vinden we niet erg hoor, weer 1 provinciaal minder ;-)
Allemaal kleine ongemakken om in de mooiste stad van de wereld te wonen.
 
Ik snap niet waarom mensen nog in Amsterdam blijven (of gaan) wonen. Ik heb er 6 jaar gewoond en was blij er weg te kunnen. Toegegeven, ik woonde niet in de geweldigste buurten (Bos en Lommer, Bijlmer). Maar dit is toch geen stad waar je met een Tesla wilt wonen? Zoeken naar een parkeerplek, zoeken naar een vrije laadpaal, vandalisme, afgunst. Dan heb ik het nog maar niet over de andere zaken, maar ik wil niet off topic gaan.

Vertel aub niet overal dat het ergens anders beter is.... anders komt voor je het weet dat vandalisme, diefstal, afgunst en al dat meer ook naar hier!
 
Begreep van hetzelfde AT5 interview dat het €70,- per setje was......nou ook weer niet iets wat het aantrekkelijk maakt om te stelen.
En wat moet je er verder mee, met een Tesla de spiegel (alleen het glas dus) er uit rijden zie ik niet zo snel gebeuren.
Je kan ze verkopen aan tesla eigenaren van wie de spiegels gejat zijn, ‘briljant’ business plan, je eigen markt creëeren.
 
Ik maak me ook toch wat zorgen om diefstal en vandalisme. Brasschaat is (voorlopig) nog een degelijke buurt (toch ook niet zoals 10 jaar geleden, meer en meer louche types en hangjongeren in het straatbeeld), maar het kankergezwel ook wel gekend als "het stad" (Antwerpen) groeit zonder ophouden. In sommige buurten (*kuch* Deurne *kuch*) zou ik zelfs nog niet voor een rood licht willen staan.
 
  • Disagree
Reactions: Janl and FairFrank
De spiegels worden helemaal niet gestolen, maar de spiegelglazen. Het leek me ook al sterk dat ze de complete spiegels loskregen zonder schade. Dat zijn wel meer opeens trends, meestal gewoon vandalisme of jeugd die dat soort dingen opeens ontdekt. Heel lang geleden werden de leeuwen van alle Peugeots al gejat, en Mercedes sterren zijn volgens mij nog steeds populair. Is iets wat weer overwaaid, geen enkele georganiseerde bende zal voor iets met een nieuwwaarde van 7 tientjes het risico nemen.
 
Heel lang geleden werden de leeuwen van alle Peugeots al gejat, en Mercedes sterren zijn volgens mij nog steeds populair. Is iets wat weer overwaaid, geen enkele georganiseerde bende zal voor iets met een nieuwwaarde van 7 tientjes het risico nemen.
Laatst ook een M3 met een stuk ontbrekende achterlogo :confused:
Logo.JPG