Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Je beslagen ruiten snel ontwasemen

This site may earn commission on affiliate links.
Als je energiebesparing aan het staan (onder menu 'Scherm' in m'n classic S) dan werkt ontwasemen slecht.
Je krijgt dan onder je hvac instellingen een melding over verminderde werking van het systeem.
Ik merkte dat als je energiebesparing uit zet, dat die melding niet direct verdwijnt.
 
Als je energiebesparing aan het staan (onder menu 'Scherm' in m'n classic S) dan werkt ontwasemen slecht.
Je krijgt dan onder je hvac instellingen een melding over verminderde werking van het systeem.
Ik merkte dat als je energiebesparing uit zet, dat die melding niet direct verdwijnt.
Werkt gewoon prima, ook op range mode. Iets minder snel maar nog steeds goed.

Heb ik vooral aan staan omdat ik korte ritjes doe en anders steeds de battery heater onnodig aan gaat.
 
  • Like
Reactions: shthpnz
Ik had ook problemen met aandampen. Blijkt nu dat er water in de kelder van de koffer staat en de isolatiematten kletsnat zijn. Aan het tapijt was niets te zien, de isolatiematten werkten als pamper.
Volgende week afspraak in SeC. De laadpoort is ooit vervangen, schijnt dat dat gevoelig is voor lekken.
 
  • Informative
Reactions: job-lek