Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Join the hobby-club! Welke ICE hebt jij nog?

This site may earn commission on affiliate links.
Met de deur in huis: Zodra je gewend bent aan het rijden in een EV voelt een ICE alsof je in een stoomlocomotief stapt. Alsof je van een smartphone terug gaat naar zo’n klaptelefoontje.

Zodra je mindset ‘om’ is en je het automotive bestaan vanuit EV-perspectief bekijkt worden vragen als gesteld in Off topic: Tesla Fun heel logisch:)


Maar toch…


Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik kan toch nog steeds erg genieten van het concert van de 6 uit Zuffenhausen, het V8-gebrul uit Detroit of het hoogtoerig gejank van een Japanse rice-rocket.


Klinkt als vloeken in de EV kerk, maar in samenspraak met @DeHakkelaar de volgende vraag: Welke ICE(‘s) heb jij in de garage staan?? (En: pictures, or it didn’t happen;-)
 
Citroen DS21 Cabrio Usine 1969
48367315_1924533234260674_3697193541584289792_n.jpg
 
  • Like
Reactions: Camelroel and HWS
Wij hebben 2 jaar geleden een boot (diesel) gekocht, er was simpelweg niets elektrisch wat nog eens een beetje bereik heeft (4 uur is niets op het water). Dit jaar naar de beurs om te kijken voor nieuwe ontwikkelingen. Voor de rest nog 2 jaar oude Vespa scooter (die ga ik echt missen in de zomer) op benzine (gaat naar de oudste) en met het oog op veel schonere lucht de hele gezin voorzien van nieuwe fietsen.
 
Een Landrover om de Airstream te trekken, met twee kleine kids en de wil om steeds een beetje rond te trekken is die caravan ideaal. Dit was de kleinste classic die ik kon vinden....
De Airstream weegt voordat we onze spulletjes geladen hebben ongeveer 2600kg, dus dat redden we zelfs niet met een MX

In de winter is de Landrover ook onoverwinnelijk, we gaan naar een Lodge bovenop de berg waar geen sneeuw geruimd word. afgelopen keer waren wij de enigen die geen kettingen nodig hadden, en ik heb een stuk of 15 auto's los getrokken.

En dagelijks gebruik is afhankelijk van wie de meeste kilometers maakt, mijn vrouw en ik wisslenen de MS af.
 

Attachments

  • bzpy447bf9g9_800.jpg
    bzpy447bf9g9_800.jpg
    112 KB · Views: 77
Last edited: