Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Join the hobby-club! Welke ICE hebt jij nog?

This site may earn commission on affiliate links.
3470B257-966B-44F4-A126-77B11CEDD142.jpeg
Het zit voor geen meter, maar ik word altijd blij van een ritje (snelweg vermijden :D).
 
Mijn gereden top (en dus ook het maximale wat uit mijn kikker gehaald kan worden is 114. Geen haar op mijn hoofd om dat nog een tweede keer te proberen.... remweg met mijn 2 trommel en 2 superluxe (fabrieksoptie) schijven is dan Van hier tot 3 dorpen verderop ;). En daarbij stuiter je uit de auto door de bladvering.

Nee, gewoon 80, of liever 60km wegen rijden. Veel relaxter. Maximaal onthaasten.

Die tr3 is wel een droomauto van mij, of een healey 100. Ziet er perfect uit.

Er was dus al zo'n draadje! Leuk om allemaal te lezen!
@Kiprich, de Tr3 heeft hetzelfde laagdrempelige systeem om binnen te komen; aan het koordje trekken. En een tractor motor.:p Daar haalde hij dan wel 180 km/u mee..... Ik moet er zelf niet aan denken om zo hard te rijden met die auto. Lijkt me doodeng.
 
Een MINI GP2 met wat "kleine" aanpassingen....
Onderstel, rolkooi, stoelen, gordels, remmen en met meer dan 300pk wil dit wel vooruit tijdens een trackday. Hij staat gewoon op kenteken dus ook een leuke roadtrip is erg gaaf te doen.
 

Attachments

  • BRF2018 GP2-2.JPG
    BRF2018 GP2-2.JPG
    286.3 KB · Views: 31
  • Like
Reactions: jpvdheijn
Nadat afgelopen week onze vakantie-auto bij ons huis in Spanje (een oude Renault Laguna diesel uit 1999) in de prak was gereden, zijn wij op zoek gegaan naar een vervanger. Ons plaatselijk contact heeft er een gevonden! Het is een nog oudere auto geworden, een Mercedes E 300d uit 1989 in zeer nette staat (een w124 voor de kenner). Is de afgelopen 21 jaar eigendom geweest van een pensionado, die eind vorig jaar is overleden.

Een drie liter 6 in lijn diesel zonder turbo, lekker onthaasten! :D

97E0755A-ECD5-4CB4-B8D5-A3FC352970C4.jpeg
 
  • Like
Reactions: PaulusdB