Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Juice booster te leen?

This site may earn commission on affiliate links.
Dag forumgenoten,

Nu een supercharger bij saintes (ten noorden van Bordeaux) is geopend is het met de tesla naar de Atlantische kust van Spanje rijden weer makkelijker geworden. Pas in Irun is het noodzakelijk om zonder suc te laden.

Dit maakt dat ik weer overweeg met de tesla naar Asturië te rijden. Ik hik echter nog aan tegen de onbetrouwbaarheid van de UMC bij eventuele wisselende spanningen in een huurhuis. Ik begrijp dat de juich booster daar veel beter mee kan omgaan.

Zou ik van iemand een juice booster kunnen lenen/huren van 20 december tot en met 5 januari?

Met vriendelijke groet,

Daniel
 
Met de kerst hebben wij plannen om een weekje naar Z-Frankrijk te gaan. Wij hebben reeds 50-jaar een oud huis daar van de familie. Omdat de elektriciteits voorzieningen in de Franse binnenlanden, we zitten 50km vanaf Nîmes, niet zo betrouwbaar zijn zou ik graag een juice-booster van iemand lenen om te kijken of ik bij het huis kan laden. De UMC neem ik ook mee maar ik verwacht dat deze het niet zal gaan doen. Een Type-3 kabel zou ook welkom zijn al heb ik nog niet veel palen gevonden op logische plaatsen.

Heeft iemand deze beschikbaar?

Periode 19-29 december.
 
Dank voor jullie reacties! Ik ga graag in op het aanbod van Philip. Wij zien elkaar zeer regelmatig in het kader van de voorbereiding van de tweede editie van de E-rally. Daarover binnenkort meer nieuws....

Nu nog bij Seth proberen om zijn type 3 kabel te lenen (voor het geval een of meer superchargers in Frankrijk niet mochten werken).
 
Iemand nog een juicebooster of Charger beschikbaar voor de periode 19-29 december? Mijn eerdere aanbod is helaas komen te vervallen. De type2 - type3c kabel is me reeds aangeboden door bpsmits. Mocht iemand de combi beschikbaar hebben is dat natuurlijk het handigst. Hoop ze overigens niet te gaan gebruiken maar ben liever safe than sorry:smile:
 
Ik wil zo een ding kopen, maar kwam er niet helemaal uit. Als ik alle aansluitingen die er maar zijn wil hebben, en het liefst ook 43kW wil kunnen laden (ja, niet voor de Tes, heb ook een aantal Renault Zoe's welke AC 43kW kunnen laden), maar minstens 22kW... welke moet ik dan kopen? En om on-topic te blijven, dan mag hij ook kosteloos geleend worden....
 
Ben inmiddels door Dirk, S-19920, geholpen. Zit met t zelfde dilemma, weet niet zeker of ik er één nodig heb bij ons familiehuis in Z-Frankrijk. Ga er eerst één testen. Als ik m nodig blijk te hebben ga ik er zelf één aanschaffen.

Begrijp ik, aangezien ik meerdere EV's heb, is het voor mij wat makkelijker om te beslissen, want zal hem vaker gebruiken dan.
 
Ik wil zo een ding kopen, maar kwam er niet helemaal uit. Als ik alle aansluitingen die er maar zijn wil hebben, en het liefst ook 43kW wil kunnen laden (ja, niet voor de Tes, heb ook een aantal Renault Zoe's welke AC 43kW kunnen laden), maar minstens 22kW... welke moet ik dan kopen? En om on-topic te blijven, dan mag hij ook kosteloos geleend worden....
De enige 43 kW-oplossing die, volgens mijn informatie, commercieel verkrijgbaar is, wordt geleverd door Crohm uit Zwitserland. De prijs zou >2000€ bedragen. De info is terug te vinden op de Franse en Nederlandse fora van de Zoe en zal je waarschijnlijk wel bekend zijn.
http://www.renaultforum.nl/forum/mobiele-3-fasen-oplader-t17631.html en http://renault-zoe.forumpro.fr/t157...no-triphase-de-6a-a-63a-crohm?highlight=crohm
Met een geschikte kabel die bestand is tegen 63A zou ik er zelf een kunnen assembleren voor ongeveer 1000€.
 
Last edited: