Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

JuicePass app wil niet meer opstarten

This site may earn commission on affiliate links.

DutchTM3

Active Member
Dec 10, 2018
2,345
892
Utrecht
Sorry, "JuicePass" komt in iets van vier draadjes voor met verschillende onderwerpen, Europe, Italië, Frankrijk, .... Maar dit gaat echt over de app zelf. Vandaar toch maar een apart topic. Mag uiteraard verhuist worden indien gewenst.

Sinds vanmorgen wil de JuicePass app bij mij niet meer starten. Hij crashed nog voordat ik i kan loggen o.i.d. . Heb mijn telefoon al herstart: geen verschil. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: geen verschil.

Zijn er meer mensen met dit probleem of zit het aan mijn kant? Vertrek over twee dagen naar Frankrijk. Het zou heel jammer zijn als ik mijn JuicePass30 nu niet kan gebruiken.
 
FFD5F785-E507-4E7B-8489-13ECB768D51B.png
Geen probleem met inloggen.
 
  • Informative
Reactions: DutchTM3
Sorry, "JuicePass" komt in iets van vier draadjes voor met verschillende onderwerpen, Europe, Italië, Frankrijk, .... Maar dit gaat echt over de app zelf. Vandaar toch maar een apart topic. Mag uiteraard verhuist worden indien gewenst.

Sinds vanmorgen wil de JuicePass app bij mij niet meer starten. Hij crashed nog voordat ik i kan loggen o.i.d. . Heb mijn telefoon al herstart: geen verschil. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: geen verschil.

Zijn er meer mensen met dit probleem of zit het aan mijn kant? Vertrek over twee dagen naar Frankrijk. Het zou heel jammer zijn als ik mijn JuicePass30 nu niet kan gebruiken.
Juist even voor je gekeken op iPhone en een Android toestel: start idd. niet op...
 
  • Like
Reactions: DutchTM3
Heb inmiddels ook een tweede telefoon geprobeerd. Zelfde probleem. Aan mijn account kan het niet liggen, want ik kom niet eens zo ver dat ik mijn username / password in kan geven. Android zegt dat "de app steeds crashed".
 
Net nog even de auto van mijn vrouw opgeladen. Twee Allego AC laders hier in de wijk gaven allebei "Oops. Something went wrong." De DC lader en eindje verderop welke wel. Dwz de derde die ik probeerde.

View attachment 564883
Hier in Zwolle zelfde probleem met Allegro AC laders. 1 keer gelukt andere pogingen steeds de Oops melding. Nog niet getest bij Ionity.
Ga ik nog wel doen binnenkort naar italie en wil dan wel de app gebruiken
 
  • Informative
Reactions: DutchTM3