Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Jullie hulp nodig voor TV-opnames morgen (22-10-2015) in Den Haag

Jullie kennen vast wel de TV-serie de fractie? Die hebben voor TV-opnames morgen een Tesla Model S nodig. Ik werd hier net voor benaderd, maar helaas kan ik morgen ook geen auto meer leveren. Maar, ik heb zo'n vermoeden dat hier mensen zijn die vast wel wat positieve reclame voor het merk Tesla willen maken en het ook wel leuk vinden om hun eigen auto op tv te zien... of niet? Dus, wie helpt de fractie een een Tesla Model S?

Het gaat om de auto van het hoofdpersonage en deze heeft al eerder met een zwarte en blauwe Model S gereden in de serie. De voorkeur gaat dus uit naar een zwarte of blauwe auto met 21" velgen. Als die niet voorhanden zijn nemen ze ook genoegen met een andere kleur.

En nogmaals, het gaat al om morgen: donderdag 22-10-2015! Ze hebben de auto in de ochtend al nodig en volgens mij mag je hem in de namiddag weer ophalen (of waarschijnlijk ook gewoon erbij blijven).

Als je kunt/wilt helpen mag je contact met mij opnemen, dan zorg ik dat je in contact word gebracht met de mensen van de fractie.

IMG_1122.JPG

Was leuk om een keer mee te maken.
Kreeg vooraf een zogenaamd call sheet van De Fractie toegezonden, waar alles op stond wat ze die dag gingen doen.
Daar stond in dat de eerste scene ging over het niet willen starten van een auto?
Toch maar even gevraagd of dat niet over de Tesla ging.
Antwoord: we zullen nooit iets negatiefs over de Tesla in de serie doen, we zijn zelf een groot fan! OK, weer gerustgesteld.

Dan de draaidag vandaag.
Zoals ik al in een ander medium heb aangegeven:
Met gillende banden achter Ferrari's en Lamborghini's door het centrum van Den Haag langs speciaal afgezette wegen.
Dranghekken om de mensen op afstand te houden.
Schieten met Kalashnikov's, pistolen en wow....... de dames die ze gecast hadden... ik wist niet dat ze zo mooi bestonden!
En allemaal om die Tesla heen! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

En toen werd ik helaas wakker. :redface: Ze waren de scene voor de twintigste keer aan het opnemen en tsja dan worden de oogleden zwaar...
Zeer bescheiden rolletje voor de Tesla. Eén van de hoofdpersoon: "ik heb er niet mee gereden vandaag, maar tenminste wel een paar keer in gezeten".
We zijn na afloop nog even in Den Haag wat lekker Indisch gaan eten om de koude voeten weer wat op te warmen.
Was leuk om een keer mee te maken en deze fantastische auto komt weer een keertje mooi op de TV. Maar ik weet nog niet wanneer.

De trage P85D (met alleen insane) doet dat (0-60mph) ook al in 3,0 sec (=ca 3,3 sec 0-100kph), dus daar is de Ludi niet voor nodig.... Tenzij er op hogere snelheden gereden gaat worden:wink:.
De 85D was overigens een knipoog naar de droomauto van iemand, en wilde hem een hart onder de riem steken dat die al veeeeel beter is dan de bondauto:cool: