Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

jullie ongezouten mening AUB ;-)

This site may earn commission on affiliate links.
Vrijdag mag ik hem ophalen twijfel nog over de belettering wel of niet dus graag jullie ongezouten mening

Lettertype gaat nog wel wijzigen. O,ja en een beetje afgekeken van onze vrienden uit Breda THXS.

En het zwart wordt matzwart uiteraard.

Schermafbeelding 2016-03-07 om 20.25.29.png
 
Vrijdag mag ik hem ophalen twijfel nog over de belettering wel of niet dus graag jullie ongezouten mening
Lettertype gaat nog wel wijzigen. O,ja en een beetje afgekeken van onze vrienden uit Breda THXS.
En het zwart wordt matzwart uiteraard.
Ik vind het vreselijk lelijk, maar wat ik vind is voor jou toch totaal niet van belang? Het is jouw bedrijfswagen en dan is een Tesla wel een uitstekende auto om reclame mee te maken. Het blijft heel persoonlijk. Ik heb op mijn voor persoonlijk vervoer bedoelde auto's (Audi S6) nooit reclame gehad, geen vertoning. Zelfs op onze bedrijfsauto's nooit reclame gehad, veel te gevaarlijk voor overvallen en diefstal (Apple).
 
De enkele uitzondering daargelaten, zou ik nooit als bedrijf mijn naam willen op een Model S. Het geeft een volstrekt verkeerd beeld, "dat je blijkbaar te duur bent".

Ik redeneer kort door de bocht maar dat doet het gros van de bevolking ook.
Ik ging vandaag een pand bezichtigen, komt de verkopende makelaar aanrijden in een Panamera 4S...... ik was direct klaar met die vent.

Bedrijfsreclame moet op busjes zoals een aantal al hebben genoemd, en bij de zakelijke dienstverleners op een Golf of Polo of een 3-serie. That's it...
 
Weet je zeker dat je dit nieuwe klanten gaat opleveren?

Ik zou het persoonlijk wat bescheidener uitvoeren, en in ieder geval de letters rechtzetten.

Wat je ook kan doen, is het om het aan een aantal ontwerpers te vragen. Post je verzoek op 99designs.com en kijk wat het oplevert. Kost wel wat, maar dan kun je heel ruim kiezen. En indien nodig helpen we je daarmee... :)
 
Vrijdag mag ik hem ophalen twijfel nog over de belettering wel of niet dus graag jullie ongezouten mening

Lettertype gaat nog wel wijzigen. O,ja en een beetje afgekeken van onze vrienden uit Breda THXS.

En het zwart wordt matzwart uiteraard.

View attachment 114098

De schuine lijn erg mooi!
Met mat zwart ook Nice...
Lettertype vreselijk!!

Afhankelijk van je bedrijf kan het wel het verkeerde image geven ja, als er bij mij iemand komt met een te dikke auto dan roept dat direct vragen (pas een aannemer in een mat zwarte X6 M50 met 18 uitlaten...en dan proberen er niks over te zeggen ;-) )

...wel afhankelijk van het bedrijf uiteraard...daarnaast vindt ik tesla een goed en mooi image hebben en dus alleen maar iets om trots op te zijn!
 
De meesten hebben deze wel eens gezien. Bij mij is de reclame, gezien mijn doelgroep, collega's in de letselschadebranche die gebruik gaan maken van onze cloudservice, zeer functioneel.

Ik vind wel dat het moet passen, en blauw op (parel)wit komt mooi over.

En ja, per saldo heeft hij ons klanten opgeleverd, want iLetsel? Dat is toch met die Tesla? En daarbij deel ik waar mogelijk testdrives uit.

Ik vind het trouwens best wel gaan, Gevelgarantie, hoewel er forumleden zijn die er licht onpasselijk van worden maar dat zal bij die van mij ook wel zijn.
Dus ook weer niet teveel van aantrekken :)

Schermafdruk 2016-03-07 22.03.27.png
 
Ik zou juist voor een rechte lijn kiezen en alleen tussen de wielen....
En het lettertype zou wel meer op dat van Tesla mogen lijken dan wordt het geheel wat strakker...
Dan zou ik het nog wel eens willen zien :smile:

Overigens zie ik steeds vaker reclame op de achterruit, waarbij het lijkt alsof er een complete sticker op de achterruit is geplakt, maar door de gaatjes nog steeds vrijwel hetzelfde zicht naar achteren, en ook nog een extra zonnescherm als bonus... isdehniks?
 
Die schuine lijn vind ik ook wel strak. Maar die letters, als in voorgaande reacties ook al aangegeven, doen echt afbreuk aan alles.


Maar misschien is een QR code iets wat wel aan je doel kan voldoen, nieuwsgierigheid opwekt én wat makkelijk te bewaren en te delen is voor degenen die zo bij de tijd zijn een quickscan te maken. Toch nog iets opbouwends dan tussen al het ongezouten zout in de wond. Zou hem vlak voor je achterwielen plakken...

Afbeelding1.jpg
 
Die schuine lijn vind ik ook wel strak. Maar die letters, als in voorgaande reacties ook al aangegeven, doen echt afbreuk aan alles.


Maar misschien is een QR code iets wat wel aan je doel kan voldoen, nieuwsgierigheid opwekt én wat makkelijk te bewaren en te delen is voor degenen die zo bij de tijd zijn een quickscan te maken. Toch nog iets opbouwends dan tussen al het ongezouten zout in de wond. Zou hem vlak voor je achterwielen plakken...

View attachment 114117

Ik denk juist dat een QR-code niet handig is, omdat je vaak de auto ziet rijden en dan niet eenvoudig de code kunt scannen. Enkel als de auto geparkeerd staat. Dus een naam/bedrijfsnaam/eenvoudige website is in mijn ogen handiger.
 
Heren de boodschap is wel duidelijk maar daar vroeg ik ook om, dit lettertype is het absoluut niet maar kon even niet vinden wat ik wel zocht.

Wellicht dat het allemaal nog iets meer gestyled moet worden en misschien moet ik het ook gewoon niet doen ben er nog niet uit dus kom maar op met jullie meningen LOL