Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

jullie ongezouten mening AUB ;-)

This site may earn commission on affiliate links.
Dus voor ons zelf is het ok om met een wagen van 100k rond te rijden, maar o wee dat iemand waarmee we zaken doen dit ook doet ? LOL Of laten jullie de Tesla altijd thuis en gaan op pad met een bestickerde polo ?

Ikzel,mijn schoonvader, onze kaleiman,... allemaal deden/doen we de truuk met de bescheiden auto wanneer we in offertefase zaten/zitten!
 
Laten we nou toch eens dat Calvinistische dwaze gedachte goed varen in dit land. Ik vind het juist heel goed kunnen om met een MS voor te komen rijden. Het laat in mijn ogen zien dat je nadenkt over hoe je met je mobiliteit kunt omgaan als bedrijf, dat je grenzen durft te verleggen. Daarnaast is het gewoon een waanzinnige auto waar ik oprecht trots op ben en dat kon ik niet zeggen van vorige ICE's (ML420CDI of VW Touareg V10 :redface:) hoewel ik hier altijd de smoes had dat het grijs kenteken auto's waren en ik ze echt nodig had om de hoogwerkers binnen het bedrijf te trekken LOL
 
On topic: foto zit in je mail:smile:

Iets minder on topic.... maar wel in reactie op de NL jaloezie-coëfficiënt... het valt me op dat ze in de "maakindustrie" zoals Beton, Staal etc. na de eerste VAG-Week grapjes eigenlijk altijd positief reageren terwijl klanten uit de "bespaar-industrie" (logistiek dienstverleners) niet meer kunnen denken in geld verdienen, maar alleen in termen van kosten reduceren, en dat je dan idd maar beter niet met de Tesla kunt aankomen...
 
Laten we nou toch eens dat Calvinistische dwaze gedachte goed varen in dit land. Ik vind het juist heel goed kunnen om met een MS voor te komen rijden. Het laat in mijn ogen zien dat je nadenkt over hoe je met je mobiliteit kunt omgaan als bedrijf, dat je grenzen durft te verleggen. Daarnaast is het gewoon een waanzinnige auto waar ik oprecht trots op ben en dat kon ik niet zeggen van vorige ICE's (ML420CDI of VW Touareg V10 :redface:) hoewel ik hier altijd de smoes had dat het grijs kenteken auto's waren en ik ze echt nodig had om de hoogwerkers binnen het bedrijf te trekken LOL


YES! U krijgt punten.
 
OK nieuwe optie op initiatief van AnalysiZ

Schermafbeelding 2016-03-07 om 23.20.10.png


Schiet maar weer raak LOL
 
Wellicht dat het allemaal nog iets meer gestyled moet worden en misschien moet ik het ook gewoon niet doen ben er nog niet uit dus kom maar op met jullie meningen LOL
Als 'niet doen' ook nog een optie is...doe jezelf dit niet aan! Ik vind het ronduit lelijk en eigenlijk een totale verkrachting van deze prachtige auto. Ik ben geen expert, maar ik neem aan dat dit fiscale gunstig is of zo? Zo niet...als je dit alleen doet om naamsbekendheid voor je zaak te verwerven, dan zou het op mij eerder averechts werken.
Ik zou me bijna willen verontschuldigen voor deze ongezouten mening, maar je vraagt er expliciet om en gelukkig (?) zijn er ook nog mildere reacties :wink:
 
Kom ook niet verder dan plakken en knippen op z'n boerenfluitjes of zo iets maar dit zou dan het idee zijn??
Schermafbeelding 2016-03-07 om 23.35.48.png


- - - Updated - - -

Als 'niet doen' ook nog een optie is...doe jezelf dit niet aan! Ik vind het ronduit lelijk en eigenlijk een totale verkrachting van deze prachtige auto. Ik ben geen expert, maar ik neem aan dat dit fiscale gunstig is of zo? Zo niet...als je dit alleen doet om naamsbekendheid voor je zaak te verwerven, dan zou het op mij eerder averechts werken.
Ik zou me bijna willen verontschuldigen voor deze ongezouten mening, maar je vraagt er expliciet om en gelukkig (?) zijn er ook nog mildere reacties :wink:

THXS jm het wordt gewaardeerd LOL
 
M.I. al een stuk beter idd.
Natuurlijk nog wel een keer goed afkijken van de originele Tesla sticker (of die stiekem toch niet een klein beetje een lijn vd auto volgt ook al lijkt die recht) en misschien het geheel een klein beetje luchtiger maken door voor en na de letters misschien (zonder het druk te maken) nog wat meer lak door de sticker heen te laten komen... maar als er iets op de auto moet komen, dan komt dit in ieder geval dichter in de buurt van "wat we al kennen"
 
Gewoon doen en niks vragen, mocht ik hier eerst gevraagd hebben wat ik met mijn wagen gedaan heb, had ik het door de sowieso negatieve reacties waarschijnlijk niet gedaan. Nu heb ik er echt geen spijt van. Uw auto, uw smaak, uw beslissing.
 
Volgens mij kan het subtieler. Ik zou nooit het lettertype van Tesla gebruiken, zeker niet in zo'n lang woord. Daar is het niet voor bedoeld.
Ik ben geen grafisch ontwerper, maar ik heb er toch heel even naar gekeken en ik zou me zoiets wel kunnen voorstellen:

gevelgarantie.jpg


Of dit:

gevelgarantie2.jpg


Of deze :wink::

gevelgarantie 3.jpg
 
Laten we nou toch eens dat Calvinistische dwaze gedachte goed varen in dit land. Ik vind het juist heel goed kunnen om met een MS voor te komen rijden. Het laat in mijn ogen zien dat je nadenkt over hoe je met je mobiliteit kunt omgaan als bedrijf, dat je grenzen durft te verleggen. Daarnaast is het gewoon een waanzinnige auto waar ik oprecht trots op ben en dat kon ik niet zeggen van vorige ICE's (ML420CDI of VW Touareg V10 :redface:) hoewel ik hier altijd de smoes had dat het grijs kenteken auto's waren en ik ze echt nodig had om de hoogwerkers binnen het bedrijf te trekken LOL

Het gaat niet om Calvinisme, mijn inziens. Ik vind dat iedereen het recht heeft een goede boterham te verdienen en je moet ook zeker kunnen aantonen waarom je een X bedrag "waard bent" (you pay peanuts, you get monkeys), maar op het moment dat iemand met mij iets wil waarvoor ik moet betalen, dan snap ik dat die persoon daar een marge op pakt. Als dat echter betekent dat er in auto's van 100K+ wordt rondgereden, dan roept dat bij veel mensen vragen op. En niet onterecht, vaak. "Dik doen" associëren sommige mensen met succes, terwijl in 9 van de 10 gevallen het omgekeerde waar is. Overcompensatie, of bedrijfseconomisch gezien geld uitgeven aan zaken dat men beter niet had kunnen doen....

Ik wil overigens niet zeggen dat de TS "dik doet", het gaat om de principiele discussie.

Ik vind (ik noem maar wat) dat anders liggen bij Letselschade, want die persoon moet voor mij zoveel mogelijk geld binnen halen bij wijze van spreken en een dure auto is een teken van dat goed kunnen. Maar bij een bankier of verzekeringstussenpersoon of aannemer ligt dat anders, want die pakt "over mijn rug/portemonnee" zijn winst.

Maar we komen nu in een theoretische discussie. De vraag was over het ontwerp. Ik zou het zelf nooit doen maar ik vind dat schuine matzwart met de juiste font niet per se spuuglelijk. Mooi is anders maar ik heb echt wel lelijkere dingen gezien, zoals hier: Tesla Model S Aftermarket Body Kit Reviews