Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kenteken voorkant model X ?

This site may earn commission on affiliate links.
Zoals je hieronder kan zien ziet het kenteken aan de voorkant er echt niet uit....

IMG_5588.JPG


Nu is mijn vraag wat jullie in gedachten hadden met het kenteken. Officieel moet hij gemonteerd worden met een kentekenhouder op de voorkant.

Maar was zelf van plan om het kenteken erop te "stickeren". Zijn er meer mensen die dat van plan zijn op hun X?

En ben je bereid om de boete te betalen? Ik heb begrepen dat je daar zelden een boete voor krijgt, dat hij nog meevalt ( 80 EUR ? ) en dat je als het originele kenteken laat zien ( in de kofferbak bijv ) dat je dan er nog mee weg kan komen?

Want nogmaals ik vind het kenteken zo wel erg lelijk op de X....

product_thumb.jpg
 
Dit lijkt me dan ook niet de beste plaats, een stuk hoger, op het vlakke deel lijkt me beter.
Op de Duitse demo stond het ook hoger en dit stoorde me dit niet echt.
Er is maar een merk waar ik me dikwijls stoor aan de positie van de nummerplaat en dat is bij Alfa Romeo. Het lijkt wel of die er totaal geen rekening mee houden in hun ontwerp.
 
Dit lijkt me dan ook niet de beste plaats, een stuk hoger, op het vlakke deel lijkt me beter.
Op de Duitse demo stond het ook hoger en dit stoorde me dit niet echt.
Er is maar een merk waar ik me dikwijls stoor aan de positie van de nummerplaat en dat is bij Alfa Romeo. Het lijkt wel of die er totaal geen rekening mee houden in hun ontwerp.
Ja die Italianen he, form before function
 
Dit lijkt me dan ook niet de beste plaats, een stuk hoger, op het vlakke deel lijkt me beter.
Op de Duitse demo stond het ook hoger en dit stoorde me dit niet echt.
Er is maar een merk waar ik me dikwijls stoor aan de positie van de nummerplaat en dat is bij Alfa Romeo. Het lijkt wel of die er totaal geen rekening mee houden in hun ontwerp.
Ik zou hem net een stuk lager hangen, met de bovenkant gemonteerd op het onderste zilveren randje zodat de nummerplaat voor de air gap hangt.
 
Ik zou hem net een stuk lager hangen, met de bovenkant gemonteerd op het onderste zilveren randje zodat de nummerplaat voor de air gap hangt.
de nummerplaat moet minstens 30cm van de grond hangen.
er bestaan sinds 2012 afwijkende maatregels als de fabrikant geen of te weinig plaats heeft voorzien voor de nummerplaat. Dit lijkt me bij de model X niet het geval.