Moet toegeven dat ik na 60.000 km RWD S85 (en drie skivakanties) en nu 6.000 km S85D (en één skivakantie) wel spijt heb dat ik bij mijn nieuw S'je voor een « D » gekozen heb:
° optrekken is op papier een seconde sneller met de "D", maar in werkelijk veel leuker met de niet-D want je voelt je meer ‘vooruitgestuwd';
° stuur zwaarder bij « D »; je voelt de motor echt in je stuur vind ik. Je voelt ook de bandenslip en de anti-slip correctie in het stuur als je je rechtervoet tegen de grond zet. Bij RWD kon je bij wijze van spreken met je pink sturen bij maximale acceleratie;
° twee reiszakken ipv vier in de frunk...
De "D" gaat natuurlijk beter een besneeuwde berg op, maar dat is dan ook het enige goede punt dat ik kan toekennen! RWD heeft ook een fenomenale wegligging in Lage-Landen-slecht weer, naar mijn smaak.
Vrijwel iedereen kiest voor een "D" vandaag (zag ook op
Model3Tracker.info dat de meeste M3-reserveerders ook voor "D" zouden kiezen - bij de M3 zou ik nog méér voor RWD en een grotere frunk gaan!). Wilde dit dus gewoon even meegeven.