Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Klappende ruitenwissers

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb last van een klappende ruitenwisser. Zijn er anderen die dit zelfde probleem hebben? Ik heb er al eerder over gelezen, maar weet niet meer wie dit ook aangaf. Is best irritant. Ik heb bij mijn vorige bezoek aan Tilburg de wissers al laten vervangen, maar dit heeft niet geleid tot een oplossing. Bij Werner was dit probleem nog niet eerder gemeld. Als iemand weet wat er aan de hand is en wat de oplossing is, hoor ik het graag. Mijn auto gaat volgende week weer een weekje logeren in Tilburg (hopelijk worden dan eindelijk mijn laadproblemen verholpen). Wanneer ik ze het probleem van de klappende ruitenwisser ook kan laten oplossen zou dat heel fijn zijn.
 
Ik heb last gehad van een klappende ruitenwisser. Aan het begin van de slag was soms sprake van een vrij harde klap. Maar dus niet altijd. In de snelle stand klapte de ruitenwisser nooit.

Ik ben hier enkele weken geleden voor teruggeweest in het SC Amsterdam. Het bleek dat de ruitenwisser verkeerd stond afgesteld, waardoor de ruitenwissers elkaar soms raakten bij het begin van de slag. De ruitenwissers zijn opnieuw afgesteld, sindsdien zijn de wissers heerlijk stil!
 
Ik heb last gehad van een klappende ruitenwisser. Aan het begin van de slag was soms sprake van een vrij harde klap. Maar dus niet altijd. In de snelle stand klapte de ruitenwisser nooit.

Ik ben hier enkele weken geleden voor teruggeweest in het SC Amsterdam. Het bleek dat de ruitenwisser verkeerd stond afgesteld, waardoor de ruitenwissers elkaar soms raakten bij het begin van de slag. De ruitenwissers zijn opnieuw afgesteld, sindsdien zijn de wissers heerlijk stil!

Dit lijkt inderdaad precies op mijn probleem. Ik zal in Tilburg aangeven dat ze in Amsterdam weten hoe ze het moeten oplossen. :rolleyes:Dank!
 
Ik had hier ook last van, en na bezoekje aan Amsterdam helaas nog steeds...
Goed te lezen dat ze het wel moeten kunnen!
Ik ga nog eens proberen.

Goed om nog te melden: de problemen zijn bij mij opgelost na het tweede bezoek. Bij het eerste bezoek medio december kon men niets vinden. Ik denk dat het opnieuw stellen ook niet een heel gemakkelijke fix is, de monteur is er ongeveer 45 minuten mee bezig geweest.