Wij hebben nu 2,5 jaar een Tesla naar volle tevredenheid. Met de auto is eigenlijk nooit wat aan de hand (op kleine zaken na, die worden echter altijd met service opgelost en dit ook nog in een zeer korte tijd)
Het probleem echter zit hem in het LAADSTATION van EV-BOX. Dit is werkelijk een waardeloos stuk apparatuur. Ik raad ook iedereen die overweegt een EV-box te (gaan) kopen een ander te nemen. Immers als de EV-box (weer) dienst weigert sta je voor een auto met een lege accu en kun je dus niet weg!
Eerst hadden wij er een office-box pakket erbij genomen voor administratie, ook al geen succes want steeds weer (lees: iedere 2 maanden) werd er (zonder dat wij erom vroegen) een update/wijziging in geschoten. Dat leverde keer op keer problemen met het laden. Dus steeds weer kom je beneden en wil je vertrekken, blijkt je accu niet opgeladen te zijn...
Daar gaat je dagplanning!
Hierom het office pakket gestopt om dus geen updates meer te krijgen. Dat leek te werken, tot nu.
Er is (om een reden die niet bekend is) toch weer een update in de EV-box gezet en uiteraard is de Tesla niet opgeladen.
Denk je dit op te gaan lossen en zoek je een storing-telefoon nummer dat kom je bij EV-box bedrogen uit. Die bestaat dus niet.
ER IS VANUIT EV-BOX GEEN ENKELE SERVICE EN DE BOX WERKT NIET!
Er zullen best tevreden klanten zijn maar dit is mijn ervaring in de afgelopen 2,5 jaar en ga de box dus ook vervangen door een andere. Eentje die wel werkt, en waarbij een storing dienst wordt aangeboden of ten minste een telefoon nummer voor technische ondersteuning.
Het probleem echter zit hem in het LAADSTATION van EV-BOX. Dit is werkelijk een waardeloos stuk apparatuur. Ik raad ook iedereen die overweegt een EV-box te (gaan) kopen een ander te nemen. Immers als de EV-box (weer) dienst weigert sta je voor een auto met een lege accu en kun je dus niet weg!
Eerst hadden wij er een office-box pakket erbij genomen voor administratie, ook al geen succes want steeds weer (lees: iedere 2 maanden) werd er (zonder dat wij erom vroegen) een update/wijziging in geschoten. Dat leverde keer op keer problemen met het laden. Dus steeds weer kom je beneden en wil je vertrekken, blijkt je accu niet opgeladen te zijn...
Daar gaat je dagplanning!
Hierom het office pakket gestopt om dus geen updates meer te krijgen. Dat leek te werken, tot nu.
Er is (om een reden die niet bekend is) toch weer een update in de EV-box gezet en uiteraard is de Tesla niet opgeladen.
Denk je dit op te gaan lossen en zoek je een storing-telefoon nummer dat kom je bij EV-box bedrogen uit. Die bestaat dus niet.
ER IS VANUIT EV-BOX GEEN ENKELE SERVICE EN DE BOX WERKT NIET!
Er zullen best tevreden klanten zijn maar dit is mijn ervaring in de afgelopen 2,5 jaar en ga de box dus ook vervangen door een andere. Eentje die wel werkt, en waarbij een storing dienst wordt aangeboden of ten minste een telefoon nummer voor technische ondersteuning.