Edi99
Egbert Dijkstra
Idem. Vijf jaar geleden voor een paar honderd € een Mennekes in de garage gehangen en aangesloten op een 3x 25A met slimme meter. Tesla op 3x 24A begrensd. Probleemloos (klop klop).
MeToo
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Idem. Vijf jaar geleden voor een paar honderd € een Mennekes in de garage gehangen en aangesloten op een 3x 25A met slimme meter. Tesla op 3x 24A begrensd. Probleemloos (klop klop).
4 jaar ev-box met automatische facturatie, 2a3 keer iets gehad ivm update paal maar verder nooit geen last
En nog steeds bezigHeb op kantoor 3 EV-boxen hangen icm Maxem. Ben al 2 maanden aan t kloten, is geen pijl op te trekken. Diverse storingen, soms wel soms niet laden. Of max met 3x7A laden. Al meerdere keren monteurs bij geweest. De eerste, van EV-box beweerde dat de data vd Sim kaarten op was na 4 jaar. Daarna via Cohere een monteur van Sparreboom gehad om de dataconnectie te testen voor de backoffice van Maxem, helaas ook zonder resultaat.
Juist, dat is gewoon een grote faal.Laadapparatuur die het niet meer doet als er tijdelijk of langer geen internetverbinding is is een schoffering van de electrische rijder. Weg ermee.
Ik heb nu mijn 2e ev box via werk. 1e wat problemen gehad dat als ik de auto ontkoppelde zonder eerst pasje erlangs te halen dat ze laadpaal daarna crashte en via ev box zelf herstart moest worden elke keer. Nu geen last meer van.Ik heb sinds kort ook een hoop problemen met mijn EV Box. Laadsessies die spontaan worden afgebroken. Een automaat die eruit klapt. Een groot drama. Per mail reageren ze niet, of pas na 2 of 3 weken en per telefoon kom je er bijna niet doorheen of bellen ze gewoon niet terug. Het lijkt Tesla wel Binnenkort gaat hij op Marktplaats. Hebben jullie suggesties voor een laadpaal die rocksolid is, met de mogelijk om de zakelijke kilometers te scheiden van prive kiliometers?
Alfen Eve single pro line? Doet bij mij altijd z’n werk.Hebben jullie suggesties voor een laadpaal die rocksolid is, met de mogelijk om de zakelijke kilometers te scheiden van prive kiliometers?
Heb ook een Alfen single proline maar nadat de M3 zn ingestelde limiet heeft bereikt wordt de laadsessie gestopt. Verwarmen in de morgen gaat dan ten koste van de accu capaciteit ipv via de elektra aansluiting. Zou liever hebben gezien dat pas bij het daadwerkelijk loskoppelen de sessie verbroken wordt..Kon dat voorheen via mn New Motion Lolo box (Audi etron) wel doen en zelfs de laadsessies doorlaten lopen - ontkoppelen rijden en bij terugkomst weer direct starten zonder laadpas gedoe. Mn oprit is natuurlijk wel een volledig prive laadplaats zen niet toegankelijk voor anderen.Alfen Eve single pro line? Doet bij mij altijd z’n werk.
Vreemd. Bij mij werkt dat dus wel. Laden is meestal iets voor 06.00h klaar. Als ik vertrek om 08.00h en voorverwarmen interieur in de weekplanner heb ingesteld zie ik dat de M3 stroom trekt uit de EVE. Hier zie ik dat die verwarming ook zo’n 2,5kW verbruikt...Heb ook een Alfen single proline maar nadat de M3 zn ingestelde limiet heeft bereikt wordt de laadsessie gestopt. Verwarmen in de morgen gaat dan ten koste van de accu capaciteit ipv via de elektra aansluiting. Zou liever hebben gezien dat pas bij het daadwerkelijk loskoppelen de sessie verbroken wordt..Kon dat voorheen via mn New Motion Lolo box (Audi etron) wel doen en zelfs de laadsessies doorlaten lopen - ontkoppelen rijden en bij terugkomst weer direct starten zonder laadpas gedoe. Mn oprit is natuurlijk wel een volledig prive laadplaats zen niet toegankelijk voor anderen.
De Lolo was een oud model en niet geschikt voor 3 fasen laden. Natuurlijk wel gecheched bij de New MotionMoet je elke keer dat je een nieuwe leasebak krijgt ook een nieuwe laadpaal laten installeren? Oftewel: had je de Lolo niet gewoon kunnen gebruiken voor de M3?