TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Korting bij aankoop?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by BertXL, Jun 2, 2016.

1. BertXL

BertXL Member

Heeft het zin om bij aankoop van een Tesla S om korting te vragen in de garage?
    Bij aankoop van mijn vorige Mercedes als bedrijfsvoertuig heb ik zonder problemen 14% korting kunnen afdingen, bij BMW wou men ook 12% geven. Enkel bij Audi was men minder vrijgevig (6%). Is dit bij Tesla ook mogelijk?
    Is er iemand die ooit korting gekregen heeft, en zo ja, hoeveel procent?
    Ik ben van plan om binnenkort een S te bestellen en ik alle kennis en inzicht vooraf is meegenomen...

2. HWS

HWS Speedjunkie

Niet bij een nieuwe, ook niet als je er meerdere besteld. Wel bij een demo

Voor korting moet je nu naar Mercedes, die wil niemand meer hebben daar hoef je nu de btw niet meer van te betalen, dat doen zij.

3. robertvg

robertvg Active Member

Helaas, dat werkt bij Tesla niet zo....
    Maar ik kan je wel een link sturen waarmee je 1000 euro korting krijgt op je aankoop als je wil ? :)

4. Noelis

Noelis Member

Goed geprobeerd... ik hoop nog altijd dat ik goodies ga krijgen. Een regenjas of een paraplu van Tesla.
    De handtas voor mevrouw lukte zeker niet. De auto op zich is al een cadeau ;-)

5. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Je mag al blij zijn dat je geen 300€ extra voor de hoedenplank moet betalen!:)
    Wat mij stoorde was de 440€ kosten voor de papierwinkel die er bij kwam.

Op de tweede heb ik wel een korting gehad omdat dit een demo wagen was, maar daar heb ik dan weer 500€ extra moeten betalen om hem van Hamburg te laten overkomen.

6. MickC

MickC Member

Mij stoorde de 440 euro ook.
    De geen korting politiek kan ik dan weer waarderen, iedereen gelijk. Moet je ook niet gaan onderhandelen.

7. Firebird

Firebird Active Member

Er is weinig keus, maar ik vond ook dat bij een auto van deze prijsklasse dit mocht achterwege gelaten zijn.
    Als het om een Dacia van € 8.000,- gaat kan ik het begrijpen dat ze een administratieve kost aanrekenen, bij een Tesla van € 100.000,- daarentegen een beetje er over.

8. Daniel 74

Daniel 74 Active Member

Ehh, ik heb nog nooit zo weinig afleverkosten betaald voor een nieuwe auto. 800 tot ruim 1000 is vrij gebruikelijk. Gebruikelijk staat overigens wat mij betreft niet gelijk aan "normaal", dat terzijde.

Share This Page