Phil V
Well-Known Member
Ik denk dat de manier van repareren niet afhangt van wie er betaalt.Tot er geen waarborg meer is. En dan. Wel nieuw ?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat de manier van repareren niet afhangt van wie er betaalt.Tot er geen waarborg meer is. En dan. Wel nieuw ?
Dat zal dan toch niet voor de M3 of de MY zijn want die battery packs lijken zo geassembleerd dat vanwege de techniek van verlijming daarin geen cellen kunnen vervangen worden. Het geheel bestaat dan uit drie samengelijmde modules. Die zouden waarschijnlijk wel kunnen vervagnen worden.Eens. En als dit probleem wat meer omvang krijgt dan krijg je ook partijen die de batterijen uit een wrak halen en dan de slechte modules in een batterij gaan vervangen. Iets wat Tesla nu ook doet als je batterij binnen garantie stuk gaat. Je krijgt niet een compleet nieuwe batterij.
Dan heeft Tesla veel vertrouwen in de kwaliteit van die accu-pack wat een positief teken is.Dat zal dan toch niet voor de M3 of de MY zijn want die battery packs lijken zo geassembleerd dat vanwege de techniek van verlijming daarin geen cellen kunnen vervangen worden. Het geheel bestaat dan uit drie samengelijmde modules. Die zouden waarschijnlijk wel kunnen vervagnen worden.
View attachment 656228
Al 3x de batterij moeten vervangen? Das best pittig. Rij je veel km?Vertrouwen. Maybe. Op de classic al 3x moeten vervangen. De nieuwe heeft nog maar 8000kms valt nog af te wachten.
Voor alle duidelijkheid al 6 jaar meer dan tevreden over mijn tuut.
Met de classic 176.000 KMS in 7 jaar. Mijn kids rijden er nu mee. Veel minder KMS dan ik vroeger . Rijdt nog als nieuwAl 3x de batterij moeten vervangen? Das best pittig. Rij je veel km?
In elk geval zeker bij Tesla zelf. Of er al thirth-parties in noord-europa zijn, weet ik niet.De high volt batterij van mij Tesla Model S 2013 is defect en valt buiten de Tesla Garantie, wie weet waar ik de batterij kan laten vervangen
@Avalanche2018 , heel spijtig dat dit je overkomt. Ik weet zo in europa niet een andere partij dan Tesla waar je naartoe kan. Heb je van Tesla al een voorstel ontvangen?De high volt batterij van mij Tesla Model S 2013 is defect en valt buiten de Tesla Garantie, wie weet waar ik de batterij kan laten vervangen
De high volt batterij van mij Tesla Model S 2013 is defect en valt buiten de Tesla Garantie, wie weet waar ik de batterij kan laten vervangen
Neem even contact op met Tesland in Almere.De high volt batterij van mij Tesla Model S 2013 is defect en valt buiten de Tesla Garantie, wie weet waar ik de batterij kan laten vervangen
Wat is de prijs bij Tesla hiervoor?De high volt batterij van mij Tesla Model S 2013 is defect en valt buiten de Tesla Garantie, wie weet waar ik de batterij kan laten vervangen
Neem even contact op met Tesland in Almere.
Een aantal maanden terug hoorde ik er van plannen om dit als product te ontwikkelen, in samenwerking met Gruber USA.
Wellicht zijn ze er al voldoende ver mee om je te kunnen helpen.
Geloof zomaar dat het een nep account is die niet meer terug komt. Post gemaakt en account niet meer gebruikt.Super vervelend! Gezien dit je eerste post is misschien wel zo prettig om je voor te stellen? Even voorstellen...
Vervanging van de accu kost 13000 euro incl btw.Geloof zomaar dat het een nep account is die niet meer terug komt. Post gemaakt en account niet meer gebruikt.
Welk batt pack was dit bedank voor de info .Vervanging van de accu kost 13000 euro incl btw.
Nog iemand met een eerste post die het schijnt te weten. Gisteren zelf nog bij SeC Den Haag nagevraagd, en ze weten het daar niet.Vervanging van de accu kost 13000 euro incl btw.
Ik heb het eerder ook al eens gevraagd begin dit jaar en er was ook niets bekend bij Sec Tilburg. Geen offerte is geen bewijs.Nog iemand met een eerste post die het schijnt te weten. Gisteren zelf nog bij SeC Den Haag nagevraagd, en ze weten het daar niet.