Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kroegpraat

This site may earn commission on affiliate links.
Ik werd laatst in een niet nader te omschrijven HoReCa-etablissement gevraagd waarom ik een Tesla rij.
Ik heb toen onderstaande geantwoord, en ik hoop dat jullie je erin kunnen vinden of tips/aanvullingen/suggesties hebben voor de volgende keer dat zo’n vraag wordt gesteld. Komt ie:

Waarom ik een Tesla Model S rij?
Nou gewoon, een Model S

  1. is veiliger dan een Volvo,
  2. is ruimer dan een Mercedes S en een Volvo,
  3. is stiller dan een Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
  4. accelereert sneller dan een Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
  5. heeft een betere tractie dan een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
  6. heeft meer bekijks dan een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
  7. blijft beter tussen de lijnen dan een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
  8. verbetert sneller (en makkelijker) dan een Volkswagen TDI en een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
  9. is beter voor het milieu dan een Vespa en een Volkswagen TDI en een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
  10. gaat langer mee (1 million mile) dan een Toyota en een Vespa en een Volkswagen TDI en een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo.

Aanvullingen???
(Oh ja, degene die het aan mij vroeg bleek zelf alleen een fiets te hebben.:cursing:)
 
Hèhè. Daar is dan toch onze stamtafel.
Weliswaar in een virtuele kroeg, maar dat deert niet.

Rondje koffie van mij, mensen!

Ik zie trouwens dat de verhouding tussen views en replies op dit forum ongeveer 100 staat tot 1 is. Wordt een gezellige stamtafel als er 100 man voor zich uit staan te kijken en er maar 1 wat zegt. Lijkt Groningen wel. :crying:
 
Bedankt voor de koffie, en pils, PaulusdB :)

Ik ben aan het aftellen tot de Model 3 wordt gepresenteerd. Ik wil de eerste reservering hebben :p
Ik ben al druk aan het sparen en ben aan het oefenen met een Ampera (3 jaar oud uit de lease). Ik kan al van het werk en terug op 1 lading als het niet koud is ;)

Ik heb een tijdje terug ook de laadpaal meeting in Amsterdam bijgewoond en heb nu de spullen besteld. Het wordt een smart versie met 1 fase en 32 amp. Dit omdat ik thuis 1 fase heb en dat snel zat is voor de 60 tot 80 km die ik rij op een dag.