TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Kroegpraat

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by BobbyKings, Dec 12, 2015.

1. BobbyKings

BobbyKings Silver

Ik werd laatst in een niet nader te omschrijven HoReCa-etablissement gevraagd waarom ik een Tesla rij.
    Ik heb toen onderstaande geantwoord, en ik hoop dat jullie je erin kunnen vinden of tips/aanvullingen/suggesties hebben voor de volgende keer dat zo’n vraag wordt gesteld. Komt ie:

Waarom ik een Tesla Model S rij?
    Nou gewoon, een Model S

1. is veiliger dan een Volvo,
    2. is ruimer dan een Mercedes S en een Volvo,
    3. is stiller dan een Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    4. accelereert sneller dan een Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    5. heeft een betere tractie dan een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    6. heeft meer bekijks dan een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    7. blijft beter tussen de lijnen dan een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    8. verbetert sneller (en makkelijker) dan een Volkswagen TDI en een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    9. is beter voor het milieu dan een Vespa en een Volkswagen TDI en een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    10. gaat langer mee (1 million mile) dan een Toyota en een Vespa en een Volkswagen TDI en een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo.

Aanvullingen???
    (Oh ja, degene die het aan mij vroeg bleek zelf alleen een fiets te hebben.:cursing:)

2. HWS

HWS Supporting Member

Lol

Nou gewoon omdat een een coole vette bak is en ik nu ook vriendjes kan zijn met geitenwollensokkenrijdend Nederland:rolleyes:

3. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Hèhè. Daar is dan toch onze stamtafel.
    Weliswaar in een virtuele kroeg, maar dat deert niet.

Rondje koffie van mij, mensen!

4. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Oei, ik wist niet dat je nog steeds andere merken kon kopen. Ik dacht dat dat allemaal einde reeksen waren op en weg.:wink:

5. Energie Gratiz

Energie Gratiz Active Member

Niet iedereen heeft z'n eerste Tesla al ingeruild... :wink:

6. BobbyKings

BobbyKings Silver

Ik zie trouwens dat de verhouding tussen views en replies op dit forum ongeveer 100 staat tot 1 is. Wordt een gezellige stamtafel als er 100 man voor zich uit staan te kijken en er maar 1 wat zegt. Lijkt Groningen wel. :crying:

7. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

En de vijf is al lang in de klok, dus rondje pils van mij!

8. bonfie

bonfie Member

Bedankt voor de koffie, en pils, PaulusdB :)

Ik ben aan het aftellen tot de Model 3 wordt gepresenteerd. Ik wil de eerste reservering hebben :p
    Ik ben al druk aan het sparen en ben aan het oefenen met een Ampera (3 jaar oud uit de lease). Ik kan al van het werk en terug op 1 lading als het niet koud is ;)

Ik heb een tijdje terug ook de laadpaal meeting in Amsterdam bijgewoond en heb nu de spullen besteld. Het wordt een smart versie met 1 fase en 32 amp. Dit omdat ik thuis 1 fase heb en dat snel zat is voor de 60 tot 80 km die ik rij op een dag.

9. xa20es

xa20es Member

Ik doe er ook enen op dan. Vanmiddag een Leaf besteld voor de vrouw. Volledig elektrisch vanaf januari, kan ik weer op zoek naar de juiste laadinfra, type 1 deze keer.

10. Hans Noordsij

Hans Noordsij Well-Known Member

Hebben wij al twee jaar. De bijgeleverde kabel en een gewoon stopcontact is echt voldoende. Ik zou daar niet extra voor uitgeven.

11. ErnstT

ErnstT Active Member

wat is er ja mis met Groningen ja?

12. Energie Gratiz

Dat wil ik ook weleens weten!? :confused:

13. MichelB

MichelB ICE driver but TesIa fan

Mag het ook zonder alcohol vanavond? mag niet drinken van m`n werkgever :tongue:

14. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

#14 Xfrank, Dec 13, 2015
    Last edited: Dec 13, 2015
    Komt er onlangs een man met een Tesla de kroeg binnen.
    vraagt ie:
    Wat is de gelijkenis tussen Heineken en neuken in een kano? It's soooo ****ing close to water!:smile:

15. jm71

jm71 Active Member

[emoji1]

16. BobbyKings

BobbyKings Silver

Oei loopt een beetje uit de hand hier. Gaat wel over Tesla toch?

17. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

sorry, de originele post is aangepast

18. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Geen SuC:tongue:....

mien jong....:biggrin:

19. BobbyKings

BobbyKings Silver

Goh, mij nog nooit gelukt om met een Tesla een kroeg binnen te komen. Goed idee trouwens.

20. Energie Gratiz

Die is er wel hoor... maar met 1 stall is de beschikbaarheid niet optimaal :eek:

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC