Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Laad problemen tesla model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had hetzelfde probleem en is opgelost door een zwaardere 3x20A automaat te plaatsen. Volgens de monteur was inmiddels bekend dat een 3x16A problemen geeft bij een Tesla omdat die met regelmaat meer vraagt dan die 16A. Ik heb overigens een NewMotion laadpaal en een Model 3.

Dat gaat bij mij helaas niet. Mijn hoofdaansluiting is 3x25A. Daar mag max 16A achter. Het ligt echt aan mijn auto ben ik bang. In heb het gevraagd bij het SEC en ik schrijf nu de tijden op dat het probleem zich voordoet. Over een paar weken laat ik ze dan naar de data kijken.
 
Ik had hetzelfde probleem en is opgelost door een zwaardere 3x20A automaat te plaatsen. Volgens de monteur was inmiddels bekend dat een 3x16A problemen geeft bij een Tesla omdat die met regelmaat meer vraagt dan die 16A. Ik heb overigens een NewMotion laadpaal en een Model 3.

Dit is wel een heel bijzondere opmerking, want een Model 3 kan niet eens meer laden dan 3x 16A. Ik zelf heb nooit problemen met laden op 3x 16A, maar mijn laadpaal is zelf gemaakt, mbt OpenEvse dus die doet het misschien anders.