TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Laadgesellschaft

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by justroll, Mar 11, 2015.

1. justroll

justroll Member

Aan het laden in SuC Urmond (vdvalk); om het koffiedebacle goed te maken betaal ik jou een drankje mocht je tussen 22h en 22h45 hier binnenspringen ; TMC only :biggrin:

ps : babbel verplicht

2. Keezje

Keezje Active Member

Goed initiatief! Heb het zelf ook een keer geprobeerd; http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/41428-Say-Hello-SuC-Oosterhout en zou het leuk vinden als dit toch gaat leven: aankomen bij de SuC en weten welk actief lid er ook staat en (opnieuw) wil kennismaken. Zo zouden we meerdere Say Hello @ SuC ... kunnen maken, maar misschien ben ik de enige (/ twee-ige) die dat leuk vind :redface:

3. justroll

justroll Member

dan zit er maar een ding op keezje, samen afspreken :p

Ik log sinds dag 1 mijn telemetric data via (teslams) ; het is een koud kunstje om bij een SuC locatie deze data te delen met mensen uit je "laadgesellschaft" , de rest van je ritten hou je lekker prive natuurlijk.

4. pvh

pvh Active Member

Ik denk dat het meer een issue is van het juiste draadje niet bij de hand hebben. Ik wilde mezelf kenbaar maken maar in de App is het een beetje lastig zoeken. Moet eigenlijk abonneren op het topic of al een keer iets geschreven hebben erin,

5. tonvanboven

tonvanboven Member

Als we als TMCer nou eens de DRL verlichting aanzetten tijdens het laden? Rij je weg dan gaat de instelling vanzelf weer terug op automatisch, althans als het donker is.

6. Keezje

Keezje Active Member

Hoe confronterend voor een digibeet ... :crying: gaat voor mij niet werken! :rolleyes:

- - - Updated - - -

Als het echt gewaardeerd wordt, kan het een Sticky gemaakt worden?

7. pvh

pvh Active Member

Sticky in de App is ook niet echt de oplossing. Je moet gewoon geabonneerd zijn op de posting.

8. justroll

justroll Member

ik zal eens iets ineensboksen zodat je kan doorgeven .. (met login/paswoord van mytesla)

9. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Simpele tweet volstaat "EDI99 #SuCAmsterdam"
    tijd komt er vanzelf bij.. en je kan er nog van alles aan toevoegen - "blauwe p85".. "drie kinderen" etc -;)
    als je staat te laden zoek je op sucamsterdam, et voila !

10. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

tweet? wa is da? :wink:

Als ik nu eens mijn visitekaartje achter de voorruit leg met mijn nummer er op?

Wat wellicht ook een idee is dat 1 van de sponsors vd e-rally een parkeerschijf voor in de goodie bag maakt, waarvan 1 kant "klassiek" als parkeerschijf te gebruiken is en de andere kant een text a la: Friendly Tesla Driver; ik sta open voor een babbletje of zo iets???? dan hebben we een mooie analoge oplossing voor de digibeten onder ons....:cool:

11. justroll

justroll Member

12. Keezje

Keezje Active Member

Iets met Waze friends?

13. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Heel goed idee, maar ik verwacht binnenkort Waze als navigatie in de S en/of een nog beter systeem en sowieso soortgelijke 'social' functies op het centrale scherm.
    Daarvoor hebben tenslotte de mogelijkheid tot naamgeving van de auto gekregen.

14. justroll

justroll Member

Dat is een zeer goed idee; simpel en efficient; als we dit nu combineren met een webpagina die adhv de locatie de juist tweets laat zien zijn we vertrokken; ik trek me even terug ; tot later!

15. pvh

pvh Active Member

Als je geen twitter hebt?..... (Ja ok, Een account aanmaken zeker.....)

16. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Voor mij hoeft het allemaal niet hoor... gaf maar een idee..
    iig beter dan een Duitstalige sticker in m'n auto -;)

17. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Duits is als gevolg van de bezetting van Eupen en Malmedy natuurlijk wel een officiële taal in Belgie, dus past het wel binnen het BE / NL forum.... :smile:
    Het had trouwens niet veel gescheeld of ze hadden Limburg er bij gekregen, en dan hadden ze met Urmond nu al wel een extra supercharger gehad... :rolleyes:

18. justroll

justroll Member

#18 justroll, Mar 12, 2015
    Last edited: Mar 12, 2015
    Klaar ;)

Als je aan een suc locatie staat zoekt deze link de "juiste" hashtag voor je op ; als je niet in de buurt bent geeft hij de melding "Sorry no supercharger found near your current location.."

Ik poll de db van supercharge.info voor dit; daarna vergelijk ik de locatie met die in de databank van supercharge.info; ben je in een straal van 250m dan wordt je naar de juiste hashtag geforward.

ohja; de locatie wordt NIET terug doorgestuurd naar de server; javascript handelt dit af, dus ik weet niet/hou niet bij waar je zit als je deze pagina oproept.

19. Merijn

Merijn Active Member

Leuk!
    Ben benieuwd hoe het werkt (nu namelijk niet in de buurt van een SuC).

20. justroll

justroll Member

ik ook ;) morgen een in aartselaar gaan staan; dan gaat hij normaal naar #sucAarstelaar ;)

Share This Page