You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Tesla moet idd dan ook van het slot zijn. Dat gaat dus wel als je met je keyfob of telefoon in je broekzak op zo een knopje duwt, maar niet als je dat zonder keyfob of gekoppelde smartphone doet.Ik kan het mis hebben maar waren er niet van die losse zendertjes in de handel die dezelfde functie hebben dan de Tesla knop op de laadkabel? Of moet de Tesla daarvoor ook van slot zijn?
Ik kan het mis hebben maar waren er niet van die losse zendertjes in de handel die dezelfde functie hebben dan de Tesla knop op de laadkabel? Of moet de Tesla daarvoor ook van slot zijn?
Type 1 SAEJ1772 past niet in een Type 2 IEC62196 stopcontact.Zou het wellicht om Type 1 kabels gaan? Ik lees dat Type 1 geen beveiliging heeft.
Yep, maar daar zeg je zo iets. Een populair model in Nederland, maar in België zag je ze nauwelijks.Type 1 zit toch op PHEV's zoals de Foutlander?
Onder de 5 graden blijft de kabel dus ontgrendeld.
na middernacht zijn de meeste autos wel klaar met ladenInteressant, maar enkel dus als er niet geladen wordt. Tijdens het laden is deze wel vergrendeld.
na middernacht zijn de meeste autos wel klaar met laden
Ben je niet bang voor een beschadigde laadkabel? Of heb je voorzorgsmaatregelen?Tesland heeft daar nog melding over gemaakt op Facebook: Tesland
Gaat al tijdje rond, ik laad zoveel mogelijk overdag en als het niet anders kan, dan "summon" ik mijn Tesla op laadkabel. Zie dat maar onder achterband weg te trekken
Onder de 5 graden blijft de kabel dus ontgrendeld. In combinatie met palen die tegenwoordig automatisch ontgrendelen is dit dus meer dan onhandig.
Bron: Het grote Tesla Model 3 topic - Verkeer & Vervoer - GoT