Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Laadkabel gestolen

This site may earn commission on affiliate links.
Tsja, je kan dat ook anders zien dan de gewoon legale kant.
Misschien probeert Tesla Amsterdam ook het personeel (en hun familie) wat te beschermen. Of willen ze de kans verkleinen dat een van het personeel in quarantaine moet omdat er iemand ziek wordt, wat hen zou verhinderen de echt dringende problemen op te lossen.

Mijn werkgever is hier ook bewust een pak strenger dan de nationaal afgekondigde regels.
Je kunt je nieuwe auto op komen halen. Dan moet een nieuwe laadkabel toch ook lukken? Al leggen ze hem maar 5 meter voor je op de grond.

Overigens kan ook het gemis van een laadkabel voor sommigen heel dringend zijn, hoor.
 
  • Funny
Reactions: Unit106
Als er in Amsterdam touchless auto's geleverd kunnen worden dan moet het toch ook wel mogelijk zijn om touchless kabels te leveren in Amsterdam?

Tesla bestuurder blijft in auto zitten op de parkeerplaats, gooit frunk open en Tesla medewerker plaatst kabel in frunk en sluit deze. Gaat niemand mee geinfecteerd worden.
 
  • Like
Reactions: DutchTM3
Of medewerker loopt weg, bestuurder stapt uit en sluit zelf z’n frunk.

In Den Haag kon ik anderhalve week geleden nog gewoon nieuwe ruitenwissers krijgen, lijkt mij niet heel anders dan een laad kabel en dus een eigen interpretatie van het SeC Amsterdam.

Pieter
 

Attachments

  • 1617281735303.png
    1617281735303.png
    708.8 KB · Views: 45
Wat is hier nu de zin van? Bij mijn buurman met een M3 en vanacht bij de publieke laadpaal aan de overkant van de straat bij een BMW de laadkabels aan de autokant afgeknipt en de kabels meegenomen. Een hele kabel kan je nog op marktplaats of zo verkopen - maar gaat het nu om het koper dan? Meer dan een paar euro kan dit niet waard zijn.
 

Attachments

  • 3D5371AF-A152-485C-86FA-7E424E9B732C.jpeg
    3D5371AF-A152-485C-86FA-7E424E9B732C.jpeg
    57 KB · Views: 34
Als ze er 2 hebben, kunnen ze 1 hele maken en verkopen. Die witte stekkers kun je los maken en overzetten. Denk tenminste dat ze het zo doen, anders beetje nutteloos inderdaad. Voor het koper zeker niet waard. Had je buurman sentry mode aan staan? Dan zou degene die het gedaan heeft toch mooi op beeld moeten staan normaal.