Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

laadpalen structuur zichtbaar op navigatiescherm

This site may earn commission on affiliate links.
Goede morgen,

Wellicht dat ik er overheen kijk maar ik kan nergens een optie vinden waarmee ik alle laadpalen op mijn navigatiescherm kan zien als icoon.
Wel de superchargers en de eerder door mij bezochte laad lokaties maar niet als ik in een bestemming kom waar ik nooit eerder geweest ben.

Volgens mij zat er op de blauwe leen Model S. wel een dergelijke functie in het navigatiescherm.
Heeft iemand een idee of oplossing.

Natuurlijk kan je op je telefoon een app zetten maar het is zoveel handiger om op het scherm een paal aan te klikken en daar dan via de navgatie heengeleid te worden.

Bij voorbaat dank,

Vincent de Vos
 
Goede morgen,

Wellicht dat ik er overheen kijk maar ik kan nergens een optie vinden waarmee ik alle laadpalen op mijn navigatiescherm kan zien als icoon.
Wel de superchargers en de eerder door mij bezochte laad lokaties maar niet als ik in een bestemming kom waar ik nooit eerder geweest ben.

Volgens mij zat er op de blauwe leen Model S. wel een dergelijke functie in het navigatiescherm.
Heeft iemand een idee of oplossing.

Natuurlijk kan je op je telefoon een app zetten maar het is zoveel handiger om op het scherm een paal aan te klikken en daar dan via de navgatie heengeleid te worden.

Bij voorbaat dank,

Vincent de Vos

Vincent,

Aanstaande zaterdag zijn er nogal wat "beleidsbeïnvloeders" verzameld tijdens de e-rally.
Wellicht kun je deze vraag dan nog eens actueel maken.

Gr. John
 
Goede morgen,

Wellicht dat ik er overheen kijk maar ik kan nergens een optie vinden waarmee ik alle laadpalen op mijn navigatiescherm kan zien als icoon.
Wel de superchargers en de eerder door mij bezochte laad lokaties maar niet als ik in een bestemming kom waar ik nooit eerder geweest ben.

Volgens mij zat er op de blauwe leen Model S. wel een dergelijke functie in het navigatiescherm.
Heeft iemand een idee of oplossing.

Natuurlijk kan je op je telefoon een app zetten maar het is zoveel handiger om op het scherm een paal aan te klikken en daar dan via de navgatie heengeleid te worden.

Bij voorbaat dank,

Vincent de Vos

Bestaat mijns inziens nog niet.

Maar surf via de browser eens naar Plugshare.com
Dat komt in de buurt.
 
Wat je mogelijjk bij de loaner hebt gezien zijn reeds eerder bezochte laadpalen, die kun je wel tonen op je kaart. Doordat die loaners steeds met iemand andes meegaan, en ook ergens anders laden, tonen die ook veel laadplekken.
-- updated ---
Never mind, was al beantwoord... :redface: